SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Globalny budżet reklamowy Nokia Nseries dla Wieden & Kennedy

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę wartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego telefonów firmy Nokia z serii N.

W pokonanym polu Wieden & Kennedy zostawiła dotychczas obsługującą budżet marki agencję Lowe London - informuje serwis Brand Republic.

W&K przejmie teraz wszystkie strategiczne i kreatywne obowiązki dla komórek Nseries i zajmie się przygotowaniem globalnych kampanii reklamowych, które zostaną przystosowane również na rynek brytyjski.

Nie będzie to miało jednak wpływu na pozycję agencji JWT Worldiwde, która nadal będzie odpowiedzialna za wprowadzanie kampanii marki na inne poza brytyjskim rynki.

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy Nokia Nseries dla Wieden & Kennedy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl