SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Krychowiak debiutuje z własną marką kosmetyków

Na rynku premierę miała nowa marka kosmetyków znanego piłkarza - The Men by Grzegorz Krychowiak.

W ofercie The  Men znajdują się codzienny krem do twarzy, naturalny olejek do brody i zarostu, balsam stylizacyjny do brody, odświeżający żel pod prysznic oraz wzmacniający szampon do włosów.

Zobacz: Grzegorz Krychowiak inwestuje 5 mln złotych w System 3E i Dom 3E

Krychowiak pyta „How to be the men?”.  

Hasłem przewodnim kampanii reklamowej jest hasło „How to be the men?”.  

"Czyli zwrot w kierunku mężczyzn, którzy spełniają się w wielu rolach społecznych i przede wszystkim są pasjonatami życia. Bezproblemowo godzą życie zawodowe i rodzinne, a po godzinach uprawiają sporty ekstremalne i dbają o swoje zdrowie psychiczne" - czytamy w opisie marki.

Wystartował również sklep internetowy i obecnie jest to jedyne miejsce, gdzie można zakupić kosmetyki The Men.

Grzegorz Krychowiak jest także właścicielem marki butów Balamonte. W ubiegłym roku brand miał wspólną kolekcję dedykowaną mężczyznom z marką Kazar.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Krychowiak debiutuje z własną marką kosmetyków

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ambicious
Odważne posunięcie.

Ale który mężczyzna chciałby się kojarzyć z taką sportowym upadkiem.
0 0
odpowiedź
User
anglista
"How to be the men" Jak być tymi mężczyznami??, chyba Jak być mężczyzną "How to be a man", i bez the, bo nie chodzi o konkretnego mężczyznę, oj Krychariani

0 0
odpowiedź
User
ZIAJA
projekt skazany na klęskę
0 0
odpowiedź