SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hard&Smart dla Muzeum Narodowego w Poznaniu

Agencja Hard&Smart przygotowała kampanię promującą zbioryMuzeum Narodowego w Poznaniu, która pod hasłem "Sztuka, Pamięć,Miejsce" potrwa do 31 stycznia.

Celem kampanii jest przypomnienie poznaniakom i gościomodwiedzającym miasto (kampania pokrywa się częściowo z terminemKonferencji Klimatycznej) o istnieniu Muzeum Narodowe. Intencjądziałań promocyjnych jest zaproszenie do odwiedzania ekspozycjiwszystkich oddziałów Muzeum, których jest dziewięć.

W ramach kampanii, agencja opracowała graficznie: 24 stronicowyfolder o Muzeum (wszystkich oddziałach), wielkie formatyeksponowane na budynkach oddziałów Muzeum, plakaty, citylighty,bannery internetowe, slajdy promujące emitowane przed filmami wMultikinie oraz infotixy i stronę internetową.

Dystrybucja materiałów promocyjnych odbywa się poprzez: CentrumInformacji Turystycznej, poznańskie uczelnie oraz hotele. Patronatmedialny nad akcją objęli: Allegro.pl, AMS, Głos WielkopolskiPolska The Times, Radio Merkury, IKS, Rong Long Luck.

Hard&Smart przygotował tę kampanię w ramach partnerstwa zMuzeum Narodowym w Poznaniu.

Dołącz do dyskusji: Hard&Smart dla Muzeum Narodowego w Poznaniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl