SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hodak i Kukon rapują w nowej kampanii T-Mobile

Rusza nowa kampania T-Mobile, promująca ofertę dodatkowego internetu. Do akcji zaproszono raperów młodego pokolenia - Hodaka i Kukona.

W ramach najnowszej kampanii T-Mobile na kartę użytkownicy będą mieli okazję posłuchać fragmentu utworu składanego na bieżąco przez dwóch raperów młodego pokolenia – Kukona i Hodaka. Artyści stworzyli utwór o tym, co teraz jest dla nich najistotniejsze.

Zobacz: T-Mobile oferuje klientom możliwość doliczania mikropłatności do rachunku

W naszym najnowszym spocie przedstawiciele świata rapu tworzą razem utwór, wers po wersie. Mogą działać bez ograniczeń, ponieważ w dowolnym momencie łączą się online, by przekazać sobie aktualne pomysły na dalszą część utworu.

Kampania będzie prezentowana w trzech kanałach – telewizji, internecie oraz outdoorowo.

T-Mobile oferuje rok internetu za darmo

Kampania promuje ofertę „Rok Internetu za darmo” z 1200 dodatkowymi GB przez rok w prezencie w T Mobile na kartę.  Propozycja dostępna w taryfie GO! zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów T-Mobile na kartę, w zależności od wyboru jednego z dwóch wariantów oferty „Bez limitów” – Bez limitu L lub XL, pozwala na zgromadzenie łącznie aż 1560 GB lub 1680 GB, z którymi można swobodnie działać przez 365 dni.

Spot został wyreżyserowany przez Piotra Matejkowskiego, autora wielu reklam oraz teledysków dla artystów takich jak Kamp! czy PRO8L3M.

Zobacz: Deutsche Telekom ujednolica globalny branding i modyfikuje logo T-Mobile

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Z kolei opiekę nad Kukonem sprawuje agencje OUTRAGE. Hodaka reprezentuje agencja UMG for Brands Poland.

Dołącz do dyskusji: Hodak i Kukon rapują w nowej kampanii T-Mobile

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PionneR
Co raz gorsze te reklamy, no i jeszcze zapraszanie jakiś pajaców do reklam, to kwintesencja braku pomysłu na reklamy, obojętnie w jakiejś branży...
odpowiedź