SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iga Świątek w międzynarodowej kampanii Infosys

Najlepsza na świecie tenisistka wystąpiła w globalnej kampanii firmy technologicznej Infosys. Marka wspiera sportsmenkę jako sponsor. 

Iga Świątek, 22-letnia liderka rankingu WTA, jest bohaterką najnowszej międzynarodowej kampanii „Champions Evolve" marki Infosys. Minimalistyczne, podkreślające złożoną mechanikę tenisowych zagrań spoty są wykorzystywane na kanałach społecznościowych marki oraz ekranach DOOH. 

Kampanię można było oglądać m.in. podczas niedawno zakończonego wielkoszlemowego turnieju Australian Open.

 – Ciągła ewolucja w sporcie i technologii była dla nas inspiracją, ale i wyzwaniem. Naszym celem było stworzenie czegoś, co wykracza poza tradycyjne reklamy – czegoś, co nie tylko prezentuje techniczny kunszt i doskonałość, ale także oddaje ducha determinacji i ciężkiej pracy. Ta kampania to połączenie minimalistycznej estetyki z przesłaniem, że sukces wymaga nie tylko talentu, ale przede wszystkim nieustannej pracy i poświęcenia – mówi Maria Mazurczak, producentka Papaya Films.

Kampania została wyprodukowana przez Papaya Films (z postprodukcją AKQA), autorem konceptu kampanii jest agencja AKQA San Francisco, a twórcy zaangażowani w projekt to reżyser Maciej Bieliński (Gifted), operator Michał Dąbal (Papaya Roster) oraz fotograf Wojtek Barczuk (Papaya Roster).

Infosys od ubiegłego roku jest sponsorem Igi Świątek.

Dołącz do dyskusji: Iga Świątek w międzynarodowej kampanii Infosys

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tyka
Następna co po Lewandowskim sponsoringowo idzie na dno
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
Ciekawe co jeszcze bedzie reklamowac. Moze papier toaletowy z Biedronki?
odpowiedź