SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Influencerki Haart, Janina Daily oraz Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii Aldi

Pod hasłem "Święta z jajem" ruszyła wielkanocna akcja sklepów Aldi, będąca częścią kampanii "1001 powodów, by wpaść do Aldi". W reklamie - oprócz Klubu Komediowego - zaangażowane zostały także Haart, Janina Daily oraz Sylwia Majcher.

Każda z influencerek przygotuje na swoim profilu w mediach społecznościowych ręcznie malowane pisanki wielkanocne, zachęcając fanów do udziału w specjalnym konkursie organizowanym przez Aldi dla klientów.

W trakcie kampanii promowane będą typowe produkty wielkanocne, między innymi czekoladowy zając Oster Phantasie, biała kiełbasa (Mięsne specjały), czy kawa Moreno w specjalnie przygotowanych na tę okazję cenach promocyjnych. Klienci Aldi dodatkowo otrzymają poradnik, jak zaplanować święta w duchu zero waste dostępny na stronie internetowej sieci.

Aldi do udziału w kampanii zaprosiła znane influencerki – Hanię Kozłowską znaną jako Haart, Janinę Daily oraz Sylwię Majcher – dziennikarkę, autorkę książek, m.in. „Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku". Każda z nich na swoich profilach w mediach społecznościowych pokaże, jak przygotowuje pisanki i opowie o własnych tradycjach świątecznych. 30 marca Janina Daily poprowadzi specjalny live dla klientów Aldi pokazując, w jaki sposób krok po kroku stworzyć kreatywne pisanki. Z kolei Sylwia Majcher przygotuje poradnik, jak przygotować się do świąt w duchu zero waste oraz, co zrobić z nadmiarem jedzenia po świętach. W ten sposób sieć chce zwiększyć swoje zaangażowanie w program niemarnowania żywności.

Trzy nowe  produktowe spoty video przygotuje również ekipa Klubu komediowego, z którą w lutym bieżącego roku Aldi rozpoczęło współpracę, inaugurując kampanię "1001 powodów, by wpaść do Aldi".

Kampania będzie miała dedykowaną podstronę na www.aldi.pl. Znajdą się  tam najważniejsze informacje produktowe, inspiracje kulinarne, ciekawostki związane z tradycjami wielkanocnymi, czy porady o niemarnowaniu żywności. 23 marca na profilu instagramowym sieci wystartuje konkurs dla klientów polegający na przygotowaniu pisanek, sfotografowaniu ich i umieszczeniu w social mediach. Najbardziej kreatywne prace zostaną nagrodzone paczkami produktowymi z asortymentem Aldi.

Akcja swoim zasięgiem obejmie outdoor, radio, online, w tym social media oraz POS. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F, zaś za launch i prowadzenie kanału Aldi na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F, operacyjną obsługą Aldi na Facebooku zajmuje się agencja ANDO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat (OOH i Radio) oraz Iprospect (online).

Dołącz do dyskusji: Influencerki Haart, Janina Daily oraz Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii Aldi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl