SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom

Interia.pl osiągnęła wiosną br. rekordową liczbę użytkowników i odsłon głównie dzięki włączeniu do swojej domeny serwisu Tipy.pl i wzrostowi statystyk Czaterii po przejściu w Megapanelu na nową definicję odsłony. - Wzmocniliśmy redakcję, Uporządkowaliśmy portfolio mobilne i wprowadziliśmy nową politykę działań w wyszukiwarce - wylicza rzeczniczka portalu.

Interia.pl pod koniec ub.r. i w pierwszych miesiącach br. osiągnęła spore wzrosty odwiedzalności. W ub.r. portal notował zazwyczaj 7-7,5 mln użytkowników miesięcznie, a do listopada ub.r. - od 690 mln do 800 mln odsłon. W grudniu liczba odsłon podskoczyła do 872 mln, w styczniu br. - 955 mln, a w marcu - rekordowe jak dotąd 974 mln. W styczniu i lutym portal zanotował po 7,7-7,8 mln użytkowników, a w marcu miał ich już 8,7 mln, a w kwietniu - 8,5 mln.

Średni czas korzystania z Interii przez każdego odwiedzającego przez miesiąc wynosił od 3 do 4 godzin. Natomiast liczba krajowych odsłon mobilnych wzrosła z ok. 80-90 mln w pierwszych miesiącach ub.r. do 120-140 mln rok później.

Interia osiągnęła tak duże wzrosty jako jedyny z czterech największych portali, co analizowaliśmy szczegółowo miesiąc temu.

Interia.pl w 2014 i 2015 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

okres

real users

odsłony ogółem

krajowe odsłony mobilne

czas na RU [godz:min:s]

zasięg

I 2014

7 518 832

799 989 535

84 190 577

03:50:33

35,59%

II 2014

6 966 370

719 315 584

76 386 985

03:43:16

32,64%

III 2014

7 049 701

790 706 227

91 084 937

03:58:16

32,70%

IV 2014

7 043 293

691 307 454

82 462 188

03:31:14

32,63%

V 2014

7 280 521

732 573 337

87 762 354

03:34:17

33,62%

VI 2014

7 465 457

716 416 591

88 068 730

03:27:48

34,43%

VII 2014

7 569 454

733 074 731

97 239 553

03:19:29

34,60%

VIII 2014

7 304 408

708 843 354

99 444 090

03:19:30

33,35%

IX 2014

7 089 686

710 674 549

99 824 393

03:41:59

32,58%

X 2014

7 168 010

719 814 118

99 429 291

03:46:37

33,28%

XI 2014

7 310 264

800 709 279

99 880 078

03:33:31

34,08%

XII 2014

7 557 608

871 916 979

107 548 374

03:24:25

35,13%

I 2015

7 826 259

955 027 077

130 559 330

03:38:04

36,13%

II 2015

7 738 263

874 863 632

120 547 029

-

35,73%

III 2015

8 712 597

974 322 230

140 364 598

03:17:39

40,23%

IV 2015

8 527 664

924 441 865

140 878 184

03:03:36

39,37%


Na Interii najwięcej ruchu generują strona główna oraz sekcja społecznościowa. W kwietniu br. stronę główną odwiedziło 3,97 mln internautów (46,6 proc. wszystkich użytkowników portalu), którzy wykonali 243,85 mln odsłon (26,4 proc. wszystkich), a dział komunikacji i społeczności - 3,6 mln użytkowników i 344,37 mln odsłon (to 42,3 proc. i 37,2 proc. ogółu).

Po ok. 2,8 mln internautów skorzystało z sekcji  informacyjnej i kobiecej, a 2,06 mln z działu rozrywkowego, w którym wygenerowali 133,3 mln odsłon, czyli więcej niż w dwóch powyższych.

Najpopularniejsze sekcje portalu Interia.pl w kwietniu 2015 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

real users

odsłony ogółem

krajowe odsłony mobilne

czas na RU [godz:min:s]

zasięg

strona główna

3 973 532

243 850 251

33 518 691

01:00:32

18,35%

komunikacja i społeczności

3 604 903

344 369 768

43 641 347

04:59:03

16,64%

informacje

2 831 977

71 556 196

19 198 524

00:22:03

13,08%

kobieta

2 781 209

37 852 774

7 703 160

00:08:05

12,84%

rozrywka

2 063 990

133 339 306

18 426 294

00:25:42

9,53%

motoryzacja

1 557 591

14 271 560

2 687 311

00:16:59

7,19%

biznes, finanse, gospodarka

1 281 560

25 597 594

4 082 786

00:20:58

5,92%

sport

978 537

28 305 625

6 301 398

00:25:12

4,52%

facet

919 264

7 127 380

2 647 654

00:07:29

4,24%

komputery i technologia

815 494

5 881 795

1 474 686

00:06:59

3,77%

cały portal

8 527 664

924 441 865

140 878 184

03:03:36

39,37%

Dołącz do dyskusji: Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miś
Szkoda tylko, że musi wieszać najbardziej dziadoskie i oszukańcze reklamy typu komandosi odkryli sposób, naucz się języka w tydzień i inne dziadostwo z fałszywymi zdjęciami skradzionymi z internetu aby mieć kasę na wypłaty. No ale w regulaminie przyjmowania reklam jest że nie biorą za to odpowiedzialności. No trzeba się ratować aby było na opłacenie bieżacych rachunków.
Zobaczcie jakie reklamy biorą na główną portale a zobaczycie w jakiej są kondycji finansowej :-)
0 0
odpowiedź
User
f
Od lat nie odwiedzam Interii sądziłem, że już padła
0 0
odpowiedź