SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Intermaché reklamuje 'Urodzinową Kumulację'

Startuje promocja "Urodzinowa Kumulacja w Intermaché". Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze.

W ramach rozpoczętej właśnie "Urodzinowej Kumulacji w Intermaché" przy zakupie za minimum 40 zł otrzymuje się w tych sklepach zdrapkę, dzięki której może wygrać bon towarowy o wartości 20 zł lub wziąć udział w loterii o nagrodę główną, czyli bony o wartości 1 200 zł. Ponadto w każdym z trzech tygodni trwania tej akcji obowiązuje inna promocja cenowa: w pierwszym tygodniu na 12 najczęściej kupowanych produktów, w drugim - na 12 marek własnych, a w trzecim - na 12 zestawów produktowych. Akcja jest organizowana z okazji 12-lecia działania sieci Intermaché.

Promocję wspierają kampania reklamowa utrzymana w charakterystycznej dla marki konwencji "muszkieterowej". Akcja obejmuje wybrane stacje telewizyjne i radiowe, billboardach oraz gazetki handlowe i materiały POS. Animację do spotu telewizyjnego przygotowało studio Alien FX , a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Intermaché reklamuje 'Urodzinową Kumulację'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl