Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?
Medium, na które amerykańscy internauci poświęcają najwięcej czasu jest... internet.
Z przeprowadzonego we wrześniu i październiku zeszłego roku badania firmy IDC wynika, że amerykańscy użytkownicy internetu spędzają w sieci średnio 32,7 godziny tygodniowo - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
To prawie dwa razy więcej niż w przypadku telewizji, na której oglądanie badani przeznaczają średnio 16,4 godziny w tygodniu. Daleko w tyle znalazło się czytanie gazet i czasopism (3,9 godziny tygodniowo).
Warto tutaj jednak zaznaczyć, że w badaniu IDC brali udział internauci w wieku co najmniej 15 lat, którzy często logują się do sieci.
Szersze spojrzenie pokazuje raport firmy Forrester Research, która zbadała jak ogół dorosłych Amerykanów dzielił w ubiegłym roku swój czas na różne media. Okazało się, że przez 37 procent czasu przeznaczanego na media respondenci oglądali telewizję, przez 29 procent korzystali z internetu, przez 19 procent słuchali radia, przez 8 procent czytali codzienne gazety, a przez 7 procent czytali czasopisma.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?