SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet pokona prasę i telewizję pod względem wydatków na reklamę

W przyszłym roku internet stanie się największym medium reklamowym w Wielkiej Brytanii, pokonując zarówno telewizję jak i prasę codzienną.

Według domu mediowego ZenithOptimedia, wydatki na internetową reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w bieżącym roku o 32,3 procenta, a w przyszłym o kolejne 28,2 procenta i wyniosą wówczas 4,055 miliona funtów - informuje serwis Brand Republic.

Drugim największym medium będzie wówczas prasa codzienna z nakładami na reklamę rzędu 3,950 miliona funtów.

ZenithOptimedia szacuje również, że do 2010 roku Wielka Brytania pokona Niemcy i stanie się trzecim największym rynkiem reklamowym na świecie. W tym okresie dochody z reklam na Wyspach mają zwiększyć się o 22,8 procenta, w porównaniu do 13 procent w Europie Zachodniej i 20 procent na całym świecie.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Internet pokona prasę i telewizję pod względem wydatków na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl