SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ja + nowe możliwości” - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości”.

Nowa kampania Plusa pokazuje różnych użytkowników tej sieci, którzy prezentują swoje zainteresowania i umiejętności. W reklamach jest eksponowanych więcej kolorów niż dotychczas - oprócz zielonego, dominującego w identyfikacji wizualnej marki, także czerwony, pomarańczowy, niebieski, żółty i różowy. Hasło przewodnie to „Plus. Nowe możliwości”.

Na razie zaczęła się odsłona wizerunkowa akcji, prowadzona głównie w telewizji, internecie i na outdoorze. Na początku przyszłego tygodnia wprowadzone zostaną zmiany w ofercie Plusa i zacznie się właściwy, produktowy etap kampanii. Polkomtel nie podaje jeszcze szczegółów dotyczących nowej koncepcji komunikacji.

Koncepcję nowej kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która w kwietniu br. wygrała przetarg na obsługę reklamową Plusa, przejmując ją od Young & Rubicam Poland (więcej na ten temat).

Reżyserią nowych spotów zajął się Tim Nackashi, produkcją - dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Niedawno swoją komunikację marketingową zmodyfikował inny operator telekomunikacyjny - Orange Polska. W jego nowych reklamach pojawiło się więcej kolorów, animacje obrazujące oferty oraz hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie” (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: „Ja + nowe możliwości” - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zalan
Taka zmiana wizerunku, a właściwie jego odświeżenie jest potrzebne Plusowi, bo dawno nie widzieliśmy ciekawych reklam tego operatora (no może z wyj. Plush, który idealnie trafił w swoją grupę targetową). A Plus to ważny gracz na naszym rynku tym bardziej, że jego kapitał jest polski.
0 0
odpowiedź
User
V.
Super! Nareszcie wszystkie 4telekomy mówią wspólnym, generycznym głosem, którego nikt nie ma ochoty słuchać. Gratulacje branżo!
0 0
odpowiedź
User
Taurusileo
Nie polecam Plusa!
Plus nie dba o swoich klientów, którzy chcą przedłużyć umowę, bowiem oferuje im droższe telefony,
niż nowym klientom, w tej samej taryfie.
To raz, a dwa, Plus okrada swoich klientów, blokując konto kilka dni przed upływem ważności!
Dlatego NIE POLECAM PLUSA!!!
0 0
odpowiedź