SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plejada z mniejszą przewagą nad Plotkiem i Pudelkiem, mocno w dół sekcja show-biznesowa o2.pl

Liderem zasięgowym wśród platform o tematyce show-biznesowej pozostaje Plejada.pl, przy czym po spadku liczby użytkowników zmalała jej przewaga nad Plotkiem i Pudelkiem. Duży spadek zanotowała sekcja show-biznesowa o2.pl, natomiast mocno wzrosły wyniki analogicznego działu Radiozet.pl i Jastrzabpost.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. Plejadę (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 7,73 mln użytkowników, czyli 25,74 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził w serwisie średnio 11 minut i 24 sekund.

Plotek (Agora), jako serwis www i aplikacja mobilna, zanotował 7,71 mln użytkowników, 25,66 proc. zasięgu oraz 8 minut i 39 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 7,07 mln użytkowników, 23,55 proc. zasięgu oraz 28 minut i 25 sekund średniego czasu korzystania.

W tej ostatniej statystyce Pudelek pozostaje zdecydowanym liderem. Oprócz Plejady poziom 10 minut przekroczył Pomponik (Grupa Polsat-Interia), na którym 6,82 mln internautów spędziło średnio po 12 minut i 20 sekund.

Sekcję show-biznesową o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,27 mln internautów, z których każdy spędził przeciętnie 4 minuty. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taki dział zanotował 5,85 mln użytkowników oraz 5 minut i 38 sekund średniego czasu korzystania, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,64 mln internautów oraz 4 minuty i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Radiozet.pl (Eurozet) - 3,19 mln użytkowników oraz 3 minuty i 2 sekundy średniego czasu korzystania.

Jastrzabpost.pl przyciągnął 5,39 mln internautów, z których każdy spędził na stronie przeciętnie 8 minut i 36 sekund. Natomiast Party.pl (Edipresse Polska) zanotowało 3,24 mln odwiedzających oraz 3 minuty i 45 sekund średniego czasu korzystania.

Miesiąc do miesiąca Plejada.pl zanotowała spadek liczby użytkowników o 423,5 tys. (5,2 proc.) oraz średniego czasu korzystania o minutę i 46 sekund (13,4 proc.). W konsekwencji zmalała jej przewaga zasięgowa nad Plotkiem (wzrost liczby odwiedzających o 294,2 tys., czyli 4 proc.) i Pudelek.pl (wzrost o 515,2 tys. użytkowników, 7,9 proc.).

Spadek średniego czasu korzystania zanotowały prawie wszystkie platformy, częściowo wynika to z tego, że w lutym jest trzy dni mniej niż w styczniu. Najmocniej ten wskaźnik zmalał w dziale show-biznesowym o2.pl (o 3 minuty i 3 sekundy, czyli 43,3 proc.) i WP.pl (o minutę i 23 sekundy, 22,3 proc.).

Przeciętny czas spędzony przez internautę wydłużył się jedynie na Plotku (o 34 sekundy, czyli 7 proc.) oraz w sekcji show-biznesowej Radiozet.pl (o 33 sekundy, 22,1 proc.).

W dziale o2.pl o show-biznesie liczba internautów zmniejszyła się o 1,47 mln (19 proc.). Analogiczny dział WP.pl zanotował spadek o 857 tys. użytkowników (15,6 proc.), a Party.pl - o 468 tys. (12,6 proc.).

Za to Jastrzabpost.pl zyskał 700,2 tys. internautów (14,9 proc.), a sekcja show-biznesowa portalu Radia ZET - 730,4 tys. (29,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Plejada z mniejszą przewagą nad Plotkiem i Pudelkiem, mocno w dół sekcja show-biznesowa o2.pl

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof Suwart
W WP ktoś powinien beknąć za taki spadek Pudelków. Wyraźnie widać, że hejterski charakter serwisu już się przejadł użytkownikom.
odpowiedź
User
Aga jot
Ktos wie, skad takie nagle wzrosty u jastrzebskiej? Miesiacami jej potralik szorowal po dnie z kilkusettys. Wybikami i nagle kilka milionow znow???
odpowiedź
User
thomas
Witam,

Zostałeś losowo wybrany z internetowego koła fortuny za bycie aktywnym użytkownikiem poczty e-mail, aby otrzymać darowiznę w wysokości 1 200 000 USD. Jest to darowizna od Hunter Foundation, która przeznaczyła 1 miliard funtów na organizacje charytatywne i osoby prywatne na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, potwierdź swój adres e-mail, kontaktując się z Tomem Hunterem za pomocą jego osobistego adresu e-mail poniżej:

Kontakt: thomasblanehunterfoundation@gmail.com


Możesz przeczytać więcej o Tomie Hunterze tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Hunter

Sir Thomas Blane Hunter.
odpowiedź