SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienna ofensywa banku Nordea

Bezpłatne prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów w całym kraju -tymi korzyściami będzie kusić bank Nordea w najnowszej kampaniireklamowej ROR.

Telewizyjne spoty Nordea Spektrum z Tonym Hyyryläinenem ruszą 29sierpnia a zobaczymy je w TVN24, kanałach pakietów Discovery iAtMedia, w Gazecie Wyborczej i jej 8 regionalnych mutacjach oraz wbezpłatnym dzienniku Metro. Reklamy w internecie pojawią się wportalach: onet.pl, wp.pl., o2.pl, interia.pl. Ponadto kampanięwspierają akcje BTL w placówkach.

Bank kieruje swój przekaz do mieszkańców dużych miast w wieku25-45 lat, z przychodami co najmniej 2000 zł miesięcznie.

Autorem kreacji jest krakowska agencja Hand Made, z którą bankpracuje od roku. Spot wyprodukował, współpracujący z bankiem Nordeaprzy poprzednich kampaniach reklamowych, dom produkcyjny PapayaFilms. Kampanię internetową, w tym mikroserwis, zaprojektowałainteraktywna agencja Genero.

Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie MediaContacts.




NORDEA SPEKTRUM
cel kampanii: zachęcenie nowych Klientów do otwarcia kontaosobistego w banku oraz promocja elektronicznych kanałów dostępu

klient: Nordea Bank Polska

agencja: Hand Made

przedstawiciel klienta: Sławomir Ronkowski

przedstawiciel agencji: Artur Lalewicz

dyrektor artystyczny: Grzegorz Karwala, Karolina Piwowarczyk

copywriter: Radek Jakubiak, Joanna Wierzbiak

dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk

account: Joanna Pająk

reżyser: Piotr Rzepliński

dom mediowy: MPG

dom produkcyjny: Papaya Films

postprodukcja/ 3D: Badi Badi

media: tv (TVN 24, pakiet AtMedia, pakiet Discovery), prasa(Gazeta Wyborcza, Metro), internet (onet.pl, wp.pl., 02.pl,interia.pl.)

czas trwania: 29.08.2008 - 30.09.2008

Dołącz do dyskusji: Jesienna ofensywa banku Nordea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl