SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jesienna oferta promocyjna BEGIMO S.A.

Pociąg do efektywnej reklamy? W końcu wszyscy go mamy

Dla tych, którzy szukają efektywnego środka promującego produkty lub usługi, firma BEGIMO S.A. przygotowała specjalną, jesienną ofertę promocyjną - dodatkowy 5% rabat dla agencji, której klient skorzysta z kampanii reklamowej na nośniku Ad - verto. Szybko podjęta decyzja będzie premiowana specjalnym bonusem w postaci badań skuteczności zakończonej kampanii reklamowej.

Firma BEGIMO S.A. wprowadziła w tym roku na polski rynek nowy nośnik reklamowy - okładki na bilety kolejowe Ad-verto, które zapewniają skuteczne, potwierdzone badaniami, dotarcie do grupy docelowej, czyli podróżujących polskimi kolejami. Obecnie rusza jesienna promocja nośnika Ad - verto. Agencje reklamowe, których klienci zdecydują się reklamować swoje usługi na Ad - verto, uzyskają dodatkowe 5% rabatu, obejmującego całość wykonanej kampanii reklamowej. Suma rabatów, zależnie od wielkości zamówienia, może wynieść nawet do 23,5%. Dla klientów, którzy zrealizują kampanie lub złożą zamówienie do końca 2003 roku, spółka BEGIMO przeprowadzi bezpłatne badania skuteczności. Badanie zostanie wykonane przez zewnętrzną agencję marketingową. "Do tej pory przeprowadziliśmy cztery kampanie z użyciem tego nośnika. Przeprowadzone podczas kampanii badania potwierdziły wysoką postrzegalność reklamy oraz przyczyniły się do wzrostu świadomości badanych marek" - powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager firmy Begimo S.A. - "Nasza jesienna promocja to wyjątkowa okazja, by sprawdzić skuteczność nośnika Ad-verto po wyjątkowo atrakcyjnej cenie."

Jesienna oferta promocyjna obowiązuje do końca roku. Aby skorzystać z promocji, należy złożyć zamówienie lub zrealizować kampanię do dnia 31 grudnia 2003 roku. Badania kampanii będą przeprowadzane na próbie 1000 osób, na wybranych dworcach Polski (od 1 do 4). Narzędziem badawczym będzie ankieta, składająca się z maksymalnie 10 pytań. Klient może ułożyć 7 pytań do ankiety.

2002-10-23

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl