SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jestem trafionym prezentem” w świątecznej kampanii Nikon

Pod hasłem „Jestem trafionym prezentem” rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja aparatów fotograficznych Nikon. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Nairobia i Maxus.

W ramach promocji „Jestem trafionym prezentem” każdy, kto kupi jeden z modeli aparatów kompaktowych Nikon Coolpix, będzie mógł otrzymać zwrot kosztów w przypadku, gdy urządzenie nie spełni jego oczekiwań lub gdy np. jako świąteczny prezent nie trafi w gust obdarowanej osoby. Przy czym wcześniej należy w ciągu 14 dni od daty zakupienia aparatu wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie jestemtrafionymprezentem.pl oraz dołączyć określone dokumenty. Akcja potrwa do końca br. lub do wyczerpania puli 200 tys. zł, stanowiącej równowartość cen zwróconych produktów.

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Za organizację promocji oraz kreację wspierających ją reklam odpowiada agencja Nairobia, a za zakup mediów - dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: „Jestem trafionym prezentem” w świątecznej kampanii Nikon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl