SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Bosakirska przeszła z Media Direction OMD do Veovee

Do agencji digitalowej Veovee dołączyła Joanna Bosakirska. Jako chief business officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. 

Joanna Bosakirska Joanna Bosakirska

Joanna Bosakirska z branżą marketingową jest związana od ponad 16 lat. Specjalizuje się w monitorowaniu działań operacyjnych firm, ocenie strategii biznesowych oraz opracowywaniu i wdrażaniu zmian zwiększających ich efektywność. W Veovee na stanowisku chief business officer jest odpowiedzialna za zarządzanie działem client service oraz jego rozwój, dbanie o relacje z klientami agencji, a także działania new business.

Wcześniej na stanowisku chief business director w Media Direction OMD (Omnicom Media Group) zarządzała jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez dom mediowy.

Poprzednio przez 5 lat pracowała w Arena Media (Havas Media Network), ostatnio jako business unit managing partner, zajmując się m.in. zarządzaniem zespołem client service oraz realizacją planów sprzedażowych i biznesowych firmy.

Doświadczenie zawodowe zdobywała też w takich agencjach jak: Isobar, Havas Creative (wcześniej Euro RSCG), GoldenSubmarine czy OS3.

Veovee powiększa zespół

Zespół Veovee zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski - account managerowie. Stanęli na czele dwóch zespołów klienckich, powstałych w ramach zmiany struktury agencji. Będą odpowiedzialni za obsługę domów mediowych, w tym planowanie, monitorowanie, realizację i optymalizację kampanii online oraz koordynację pracy dedykowanych klientom zespołów.

Milena Wieleńska specjalizuje się w realizacji kampanii marketingowych, wykorzystujących nowe technologie, m.in. AI, ML, VR czy Metaverse. Karierę zawodową w branży digital marketingowej rozpoczęła w 2013 r. Ostatnio była związana z Hybrid.ai, gdzie jako sales manager odpowiadała za realizację projektów kontekstowych z wykorzystaniem Metaverse i VR.

Wcześniej przez ponad dwa lata pełniła rolę agency sales specialist w Justtag, zajmując się m.in. dostarczaniem danych online i offline do kampanii programatycznych. Poprzednio pracowała również w LTTM, Edipresse.

Karol Giżowski z branżą reklamową jest związany od 2004 r., specjalizuje się w planowaniu kampanii online. Przed dołączeniem do Veovee przez dwa lata pracował w Grupie Infor.pl, gdzie jako menedżer ds. reklamy online był odpowiedzialny za obsługę domów mediowych w zakresie kompleksowej realizacji kampanii reklamowych online we wszystkich serwisach wydawcy. Wcześniej był związany z Grupą Interia.pl, jako senior account manager zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych w serwisach grupy oraz realizacją kampanii internetowych głównie dla agencji z Grupy Publicis i ich największych klientów m.in. Allegro, Totalizatora Sportowego, Grupy Żywiec, Kompanii Piwowarskiej czy Samsunga.

Przedtem przez blisko 10 lat jako key account manager w Grupie AdNext odpowiadał  za pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż powierzchni offline i online. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Carisma Entertainment Group oraz Bonnier Business Media.

Dołącz do dyskusji: Joanna Bosakirska przeszła z Media Direction OMD do Veovee

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ach jo
osz ty w krzyżyk...
15 0
odpowiedź
User
Gałczyński
reklama, reklama, pranie mózgu już od rana
0 0
odpowiedź
User
Gałczyński
reklama, reklama, pranie mózgu już od rana
0 0
odpowiedź