SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jurorzy podsumowują konkursy KTR i Media Trendy (wideo)

Zapraszamy na wideopodsumowanie tegorocznych edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR i Media Trendów. Wypowiadają się jurorzy obu konkursów, m.in. Łukasz Wejchert, Przemysław Bogdanowicz, Kot Przybora, Jakub Bierzyński, Michał Nowosielski i Wojciech Dagiel.

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix. Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi (m.in. za kampanię „Godne Dzieciństwo dla Polskiego Czerwonego Krzyża i reklamy Toyoty). Reklamodawcą roku został ING Bank Śląski, domem produkcyjnym roku - Graffiti Film, a studiem postprodukcyjnym - Badi Badi (zobacz szczegółowe wyniki).

>>> Wszystkie „złote” reklamy z KTR 2013 (wideo case study)

Kategorie Film, Radio, Druk i Kampania podsumowują Przemysław Bogdanowicz z 2012 Bogdanowicz Marasek, Kot Przybora z PZL i Michał Nowosielski z BBDO Warszawa.

>>> Wszystkie „srebrne” reklamy z KTR 2013 (wideo case study)

Zgłoszenia w kategorii Active Advertising komentują Natalia Hatalska (blogerka prowadząca serwis hatalska.com ), Magda Drozdowska z DDB Warszawa, Max Olech z Saatchi & Saatchi Poland oraz Przemysław Wojak z Q&A Consulting.

>>> Wszystkie „brązowe” reklamy z KTR 2013 (wideo case study)

O poziomie prac i nagrodach w kategorii Ilustracja opowiadają Agata Nowicka z ILLO , Marcin Sosiński z McCann Warsaw oraz Przemysław Truściński.


O kreatywności w technologii, kampanii Rak'n'Roll Records i poziomie zgłoszeń w kategorii Media Interaktywne mówią Rafał Górski z Kattfot i Arek Szulczyński z K2.


O zgłoszeniach w kategorii Fotografia mówią Wojciech Dagiel z Havas Worldwide Warsaw, Robert Olejnik i Krzysztof Kozanowski.

O pracach i nagrodach w kategorii Design opowiadają Wojciech Mierowski z BNA i Robert Mendel z UVMW.

Dołącz do dyskusji: Jurorzy podsumowują konkursy KTR i Media Trendy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl