SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania autopromocyjna Clear Channel

"SuperNet wspiera najlepiej" - pod takim hasłem Clear ChannelPoland rozpoczyna kampanię promocyjną sieci nośników formatu 6x3.Działania zaplanowano do końca września, a ich głównym celem jestbudowanie wizerunku SuperNet 6x3 jako skutecznego narzędziawspierającego cele biznesowe klientów.

Kampania skierowana do obecnych i potencjalnych klientówoperatora: domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Konceptkreatywny opiera się na wykorzystaniu wizerunku pracowników działusprzedaży Clear Channel, którzy bazując na swoim doświadczeniu wbudowaniu całościowych rozwiązań reklamy zewnętrznej, rekomendująSuperNet 6x3 jako sprawdzone narzędzie marketingowe.

Kampania nośników SuperNet 6x3 realizowana będzie przywykorzystaniu narzędzi marketingu bezpośredniego - mailingupocztowego oraz internetowego. Zaplanowano także reklamy w prasieoraz działania z zakresu PR.


Sieć nośników SuperNet 6x3 to sieć miejska. O jej charakterzedecydują najwyższej jakości lokalizacje przy głównych trasachkomunikacyjnych, w centrach miast i w otoczeniu centrów handlowych,a także elegancka ekspozycja. Sieć odgrywa obecnie istotną rolę wportfolio Clear Channel Poland. W dwa lata po wprowadzeniu na ryneksieć liczy blisko 2000 powierzchni oraz notuje największą dynamikęwzrostu sprzedaży na tle konkurencji - aż 264%. W 2007 roku ClearChannel zanotował 80% wzrost liczby kampanii z udziałem nośnikaSuperNet 6x3 w stosunku do 2006 roku. W 2007 roku udziały SuperNet6x3 wzrosły o 117%, podczas gdy cały segment odnotował wzrost tylkoo 24%.

Dołącz do dyskusji: Kampania autopromocyjna Clear Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl