SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kapitan Nostres reklamuje PZU z agentami mocno pomocnymi (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa PZU, w której obok kapitana Nostresa występują agenci mocno pomocni. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Pride&Glory, Film Reaktor, Platige Image i Starlink.

W nowej kampanii PZU kapitan Nostres ląduje z załogą na obcej planecie, gdzie spotyka agentów mocno pomocnych. - Agenci ubezpieczeniowi są ważnym kanałem sprzedaży naszych polis i innych produktów finansowych. Chcemy podkreślić wyjątkowość i kompetencje tych osób - mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU.

W ramach akcji uruchomiono serwis mocnopomocni.pl, w którym wirtualny agent, zadając różne pytania, zgaduje, o jakiej znanej postaci myśli internauta. Na stronie można też wziąć udział w konkursie i wygrać wizytę na planie reklamowym z kapitanem Nostresem.

Komunikację opartą na wizerunku kapitana Nostresa PZU zaczęło pod koniec lutego (przeczytaj więcej i zobacz poprzedni spot).

Obecne szerokozasięgowe działania reklamowe od początku czerwca będą prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), prasie (tytuły ogólnopolskie i lokalne), internecie (TVN Player, Ipla, VoD.pl, YouTube), a także out-of-home i ambient (m.in. witryny oddziałów PZU, nośniki 6x3, plakaty). Akcja potrwa do 7 lipca.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja PZL, spot nakręcił i wyreżyserował Marek Dawid, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Reaktor, a postprodukcją - Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja Pride&Glory, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Kapitan Nostres reklamuje PZU z agentami mocno pomocnymi (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gwatemala
Oj, to już w fantastykę mocno poszli.
odpowiedź
User
Anna
Koszmarny pomysł, koszmarna reklama. Ktoś ewidentnie nie ma pojęcia o pracy dla ubezpieczyciela.
odpowiedź
User
mm
,,facetka' z gejgry? czy to słownictwo na miarę takiej firmy? wstyd
odpowiedź