SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szefowa marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego Supebet

Katarzyna Cegiełka po pół roku na stanowisku szefowej marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego bukmachera Supebet. W nowej firmie objęła stanowisko head of marketing - media & events.

Katarzyna Cegiełka Katarzyna Cegiełka

Cegiełka w Superbet odpowiada za całościową koordynację działań marketingowych firmy.

W LV Bet pracowała jako szefowa marketingu od lipca 2022 roku. W tym czasie odpowiadała za działania marketingowe dla marek LV Bet oraz NobleBet, m.in. za strategię marketingową, komunikację, ecommerce, e-sport, social media, sponsoring, wideo, rozwój produktu na rynku bukmacherskim. Zarządzała 13-osobowym działem marketingu. Koordynowała też współpracę z klubami i organizacjami sportowymi, ambasadorami oraz wydawcami i grupami mediowymi.

Do branży bukmacherskiej trafiła z mediów - do marca ubr.r pracowała w Grupie ZPR Media na stanowisku szefowej pionu produkcji komercyjnej. Wcześniej kilka lat związana z biurem reklamy Polsatu.

Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego.

Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego Supebet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl