SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kawa Segafredo Selezione reklamowana hasłem "Empower the Greatness"

Wystartowała kampania reklamowa kawy Segafredo Selezione (grupa Massimo Zanetti). Działania prowadzone są przez Pro Media House i S4.

Kampania promuje linię produktów Selezione - kawy premium ziarniste i mielone przeznaczone do użytku domowego.  

W spocie reklamowym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów. Hasło „Empower the greatness” podkreśla pobudzającą moc kawy.

Ogólnopolska kampania obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD, potrwa do połowy kwietnia 2019.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada ponownie dom mediowy PRO Media House, a za koncepcję kreatywną - agencja S4.

Dołącz do dyskusji: Kawa Segafredo Selezione reklamowana hasłem "Empower the Greatness"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl