SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kawał wafla. Zero pitu pitu” w kampanii Maxera

W telewizji, internecie, prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wafla Maxer. Akcję pod hasłem „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu” przygotowały agencja FireFly Creation i dom mediowy Mediaedge:cia.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wprowadzanego do sprzedaży wafla Maxer przebiega w kilku odsłonach. W spotach telewizyjnych występują dwaj bohaterowie: Maxer, który nie skupia się na zbędnych szczegółach, tylko robi wszystko raz a dobrze, oraz Pitusiński, który marnuje dużo czasu i wysiłku, ale nie osiąga oczukiwanych rezultatów. Ponadto w ramach akcji pod hasłem „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu” prowadzone są konkursy skierowane do użytkowników serwisów Fotka.pl i Demotywatory.pl. Natomiast przekaz outdoorowy podkreśla, że Maxer jest gruby i chrupiący.

Ogółem działania obejmują telewizję (kanały TVP, Polsat, TV4, Polsat Sport , Polsat Sport Extra, stacje z pakietu At Media), internet (Gadu-Gadu i sieć Spolecznosci.pl), (czasopisma branżowe), punkty sprzedaży (listwy, wobblery i zatowarowe standy ekspozycyjne) oraz outdoor (citylighty day&night i FLN-y). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja FireFly Creation, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: „Kawał wafla. Zero pitu pitu” w kampanii Maxera

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Skiv
heh, jak narazie widzialem dwie wersje tego spotu, obydwa są swietne :)
odpowiedź
User
Maxer
A tutaj spoty :)

http://www.youtube.com/MaxerZeroPituPit
odpowiedź
User
abdul
nic mnie tak nie wkurwia gdy słyszę zero pitu pitu.
odpowiedź