SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kawka rano” w nowej reklamie Żubra (wideo)

W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska). Akcję pod hasłem „Rano kawka, wieczorem Żubr” przygotowały firmy Tequila\Polska, Paralotna, Starcom, Kalicińscy.com i Alert Media Communications.

W nowej kampanii Żubra oprócz zwierzęcia symbolizującego tę markę pojawiają się kawki. Reklamy, pokazujące puszczę i jej mieszkańców rano oraz wieczorem, opierają się na dwuznaczności słowa „kawka”.

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję (największe stacje ogólnopolskie), a także internet (m.in. spoty w serwisach telewizyjnych takich jak np. ipla, działania na fanpage’u marki na Facebooku), prasę, sklepy handlu tradycyjnego i nowoczesnego (materiały POS) oraz outdoor (billboardy). Ponadto zaplanowano działania skierowane do partnerów handlowych, m.in.  materiały POS oraz gadżety grillowe.

Kreację kampanii, zaplanowanej do końca października, przygotowały agencje Tequila\Polska (prasa, POS) oraz Paralotna (telewizja, out of home), działania w internecie prowadzi agencja Kalicińscy.com, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Alert Media Communications.

Dołącz do dyskusji: „Kawka rano” w nowej reklamie Żubra (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zmieńcie agencję!
Chryste! Dno.
odpowiedź
User
mm
komentarz powyżej od konkurencji, która nie była na tyle kreatywna by dalej obsługiwać Żubra :)
odpowiedź
User
ala
trzyma poziom, swietne, spojne i czytelne
odpowiedź