SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kellogg stawia na Leo Burnett

Firma Kellogg przekazała lwią część swojego globalnego budżetu reklamowego agencji Leo Burnett.

Leo Burnett do tej pory odpowiadała za budżet reklamowy znanego producenta płatków śniadaniowych w USA. Teraz dojdą do tego rynki w Europie i Ameryce Łacińskiej, które wcześniej obsługiwała agencja JWT. Tej z kolei pozostanie praca dla Kellogg tylko w regionie Azji i Pacyfiku.

Kellogg, do którego należą takie marki jak Corn Flakes, Special K i Crunchy Nut, postanowił zrewidować listę obsługujących ją agencji reklamowych w sierpniu tego roku.

Dołącz do dyskusji: Kellogg stawia na Leo Burnett

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl