SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klipy od internautek w kolejnym spocie „#jakdziewczyna” Always (wideo)

Z okazji Dnia Kobiet marka podpasek i wkładek Always (należąca do Procter & Gamble) udostępniła kolejny spot pod hasłem „#jakdziewczyna”. Podkreśla przy tym pozytywne efekty, które przyniósł pierwszy etap tej kampanii.

Akcja pod hasłem „#jakdziewczyna” została rozpoczęta w połowie ub.r. od prezentacji materiałów pokazujących, że nastoletnie dziewczyny, inaczej niż te młodsze, mają negatywne skojarzenia z określeniem „robić coś jak dziewczyna” (zobacz szczegóły). Celem kampanii jest wspieranie dziewczyn, żeby stawały się bardziej pewne siebie jako młode kobiety.

Udostępniony właśnie spot składa się z krótkich klipów przesłanych przez internet (m.in. na portalach społecznościowych), które pokazują, jak nastolatki wykonują różne czynności (głównie związane ze sportem i hobby), podkreślając z dumą, że robią to jak dziewczyny.

Procter & Gamble podkreśla, że pierwszy spot został wyświetlony ponad 85 mln razy przez użytkowników ze 150 krajów i udostępniony ponad 1,5 mln razy.

Ponadto sondaż przeprowadzony w związku z kampanią w USA pokazał, że dwie trzecie mężczyzn przyznało, że sformułowanie „jak dziewczyna” może być obraźliwe, i zadeklarowało, że przestanie go używać albo ograniczy to. Z kolei 76 proc. uczestniczek badania stwierdziło, że już nigdy nie pomyślą o sformułowaniu „robić coś jak dziewczyna” jak o czymś negatywnym, a 81 proc. oceniło, że klip może obalić stereotyp związany z fizycznymi możliwościami kobiet.

Dołącz do dyskusji: Klipy od internautek w kolejnym spocie „#jakdziewczyna” Always (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl