SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsza reklama telewizyjna kosmetyków beBIO Ewy Chodakowskiej

W stacjach ogólnopolskich i tematycznych ruszyła kampania telewizyjna marki kosmetycznej beBIO, której współtwórczynią jest Ewa Chodakowska.

Ewa Chodakowska w reklamie beBIO (screen: YouTube/beBIOcosmetiqs) Ewa Chodakowska w reklamie beBIO (screen: YouTube/beBIOcosmetiqs)

W reklamie trenerka opowiada o swoim życiu, zachowaniu równowagi i pielęgnacji włosów. Ewa Chodakowska zapewnia, że jej włosy są piękniejsze niż kiedykolwiek dzięki naturalnym kosmetykom.

Czytaj też: Siłownie McFIT mają nowego właściciela. Jest nim Medicover

Wypowiedź najpopularniejszej trenerki w Polsce pojawia się w pierwszej, nowej reklamie telewizyjnej naturalnych produktów do pielęgnacji włosów beBIO. Spot został zrealizowany w konwencji wywiadu z Ewą Chodakowską, która opowiada o swoim życiu, zachowaniu równowagi i pielęgnacji włosów. Twórcy zaznaczają, że reklama jest lekka, przyjemna i niezwykle energetyczna jak sama trenerka.

Spot został wyprodukowany przez Agencję Visual Crafters, a reżyserem jest Kuba Kossak. Kampania reklamowa naturalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów beBIO wystartowała 1 czerwca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Firma zapewnia, że naturalna pielęgnacja włosów z kosmetykami beBIO jest nie tylko korzystna dla zdrowia, skóry głowy i włosów, ale także niezwykle skuteczna i dobroczynna dla urody. Ewa Chodakowska podkreśla w spocie, że wybrała naturalne produkty.

„Jestem pewna, że spot będzie bardzo zauważalny, wyróżniający się w bloku reklamowym, inspirujący do dokonywania świadomych wyborów dobroczynnych i naturalnych kosmetyków” -  mówi partnerka biznesowa trenerki Magdalena Szymanowska.

W 2020 roku beBIO osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 66,8 proc. - do 24,84 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,68 do 6,14 mln zł, a spółka komandytowa Bebio miała 11,14 mln zł przychodów i 10,8 mln zł zysku netto. Ograniczenia covidowe dotyczące eventów i sprzedaży stacjonarnej firmy z nawiązką zrekompensowały sobie w internecie. Już w 2019 r. mocno urosły spółki Chodakowskiej sprzedające kosmetyki BeBio i catering BeDiet.

Dołącz do dyskusji: Pierwsza reklama telewizyjna kosmetyków beBIO Ewy Chodakowskiej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
nie moze byc!! " toz to Wicia na kocie jedzie"
po tych srodkach robia sie pryszcze na dupie..
0 0
odpowiedź
User
wow ale news! wow ale marka!
klękajcie narody.
0 0
odpowiedź