SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kraków jako marka miasta ma nową strategię komunikacji

Rada Krakowa uchwaliła założenia programu strategicznego komunikacji marki miasta na lata 2023-2030.

Nowo przyjęty dokument stanowi kontynuację i aktualizację obowiązującego w latach 2016-2022 Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa - czytamy na stronie internetowej miasta. Jego głównym celem jest wspieranie realizacji Strategii Rozwoju Krakowa „Tu chcę żyć. Kraków 2030”.

Nowy dokument powstał w oparciu o serię wywiadów pogłębionych  z przedstawicielami środowisk akademickich, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, a także ankiet przeprowadzonych w 100 instytucjach miejskich.

Nowa strategia marki Krakowa

- Badania, jakie regularnie przeprowadzano w tamtym czasie wykazały, że przy pełnej świadomości problemów, które miasto powinno rozwiązać, poczucie dumy mieszkańców z Krakowa i poziom jego rekomendacji osiągnął najwyższe wskaźniki. To spowodowało, że praca nad strategią na kolejne lata skoncentrowała się na innych aspektach. Wybrzmiał ważny wniosek, że miasto nie potrzebuje strategii promocji, a strategii komunikacji - wyjaśnia Monika Chylaszek, dyrektor wydziału komunikacji społecznejw krakowskim ratuszu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Cele strategii podzielono na sześć obszarów tematycznych: sprawy społeczne, kultura, turystyka i sport, nauka i biznes, ekologia i klimat, gospodarka komunalna, transport i inwestycje. Wokół nich odbędzie się praca nad wizerunkiem Krakowa.

Nowa strategia będzie pomocna w zarządzaniu marką miasta i zostanie wdrożona w ramach czterech kluczowych działań w obszarach wymagających poprawy: włączenie mieszkańców w budowanie marki miasta; zwiększenie dostępności informacji na temat działalności miasta; wykorzystania potencjału gospodarczego do promocji marki miasta, doskonalenia skuteczności koordynacji promocji marki.

Dołącz do dyskusji: Kraków jako marka miasta ma nową strategię komunikacji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
Najlepiej o marce miasta Kraków świadczy pozew, jaki wytoczyłam miejska spółka Kraków5020 za robienie memów. Piszecie o tym na waszym portalu. Świetna reklama miasta.
8 4
odpowiedź
User
j7nk
jedno zdjęcie Ruczaju starczy za tysiąc strategii.
7 4
odpowiedź
User
AdMan
SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!!


0 0
odpowiedź