SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kredyt Bank: Mann i Materna w gabinecie i parku (wideo making of)

Jak powstały nowe reklamy Kredyt Banku z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

W nowej kampanii Kredyt Banku Wojciech Mann i Krzysztof Materna reklamują oferowany przez ten bank kredyt hipoteczny. Na potrzeby akcji przygotowano dwa spoty telewizyjne. Akcja pierwszego rozgrywa się w gabinecie medycznym, a Mann i Materna wcielają się w role lekarza i pielęgniarki, podobnie jak w kultowych skeczach z cyklu „Za chwilę dalszy ciąg programu”. Natomiast druga reklama pokazuje scenkę w parku z udziałem Manna i Materny (obejrzyj oba spoty).

>>> Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. „Jest lepiej niż planowaliśmy”


Przypomnijmy, że Wojciech Mann i Krzysztof Materna reklamują Kredyt Bank od maja br. (więcej o tej współpracy). Wcześniej wystąpili w trzech reklamach konta osobistego oferowanego przez bank (zobacz filmik z realizacji tych spotów  - więcej na ten temat).

>>> Reklamy bez pomysłu - branża o Kredyt Banku z Mannem i Materną


Nowe spoty wymyśliła agencja reklamowa Just, wyreżyserował Jan Hryniak, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Oprócz telewizji kampania obejmuje prasę, internet, outdoor i oddziały Kredyt Banku. Działania w social mediach w ramach akcji realizuje agencja Face Addicted, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kredyt Bank: Mann i Materna w gabinecie i parku (wideo making of)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sten
Idiotyczne reklamy bez pomysłu i przesłania,tym panom już się wypaliło w mózgach:((((
odpowiedź
User
Tomek Kędzierski
Nie mam ochoty na typowo polskie podejście do sprawy ale publikowanie tego typu making off bez tempa, pomysłu, życia w moim odczuciu przynosi znacznie więcej szkody niż jakiegokolwiek pożytku agencji Just, firmie Opus bądź Bankowi.

sama kampania niestety też wydaje się bez polotu, specjalnego pomysłu. rozmieniani na drobne pięknej historii budzi mieszane uczucia.
odpowiedź
User
XX
W DODATKU ZLY FORMAT OBRAZU
odpowiedź