SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Formułę Unlimited w Play dla Firm (wideo)

Ruszyła kolejna kampania Play dla Firm z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Michała Żebrowskiego. Reklamy z kierowcą prezentują Formułę 4.0 Unlimited dla Firm, a z aktorem - Formułę 4G LTE Unlimited dla Firm.

Reklamy Formuły 4.0 Unlimited dla Firm z udziałem Krzysztofa Hołowczyca podkreślają, że oferta ta obejmuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci oraz internet LTE już za 29,99 zł netto miesięcznie. Z kolei reklamy Formuły 4G LTE Unlimited dla Firm, w których występuje Michał Żebrowski, przekonują, że usługa ta łączy jakość internetu biurowego z wygodą przenośnego.

 

 

Przypomnijmy, że Hołowczyc i Żebrowski reklamują taryfy Play dla klientów biznesowych od ponad roku. W poprzedniej kampanii promowali Formułę Komfort dla Firm (zobacz szczegóły).

 

 

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży Play oraz na outdoorze.


Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, działania w internecie realizuje agencja Artegence, a reklamy BTL-owe przygotowała agencja Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Formułę Unlimited w Play dla Firm (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
najgorsza sieć
play to najgorsza obsługa klienta. Potrafię sprzedać nieistniejący dług firmie windykacyjnej oraz popełniać full błędów. Jeśli kłamię oddajcie mnie do sądu, bo mydlić oczy reklamami możecie tylko naiwniakom
0 0
odpowiedź
User
najgorsza sieć
play to najgorsza obsługa klienta. Potrafią sprzedać nieistniejący dług firmie windykacyjnej oraz popełniać full błędów. Jeśli kłamię oddajcie mnie do sądu, bo mydlić oczy reklamami możecie tylko naiwniakom
0 0
odpowiedź