SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kulturalny Wrocław

Rozpoczyna się kampania reklamowa dla Wrocławia.

Media Concept wygrał przetarg zorganizowany przez Urząd Miejski Wrocławia, który dotyczył zakupu kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej, promującej wydarzenia kulturalne w mieście, pod hasłem "Wrocław - Kulturalny".

Plakaty mają być swego rodzaju informatorem kulturalnym - informować będą m.in. o festiwalu Wrocław Non Stop oraz imprezach z cyklu Wratislavia Cantans.

Kampania odbędzie się w czterech miesiącach: czerwcu, lipcu, sierpniu i listopadzie 2008.

Wykorzystane w niej zostaną nośniki reklamowe typu billboard i citylight. Wśród kryteriów oceny znalazły się oprócz kosztów, sposób doboru nośników, split powierzchni eksponowanych w miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Katowice, Górnośląski Okręg Przemysłowy) oraz dodatkowe parametry jakościowe.

Dołącz do dyskusji: Kulturalny Wrocław

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl