SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kupiec w najnowszej kampanii chce inspirować na co dzień (wideo)

Pod hasłem „Zdrowa inspiracja na co dzień” wystartowała kampania reklamowa wafli ryżowych firmy Kupiec. Za obsługę reklamową 360 i szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową odpowiada agencja Peppermint.

Jak mówi Izabela Jaskólska, dyrektor marketingu w firmie Kupiec, firma chce, by jej najnowsza kampania inspirowała wszystkich, którzy szukają nie tylko zdrowych, ale też smacznych przekąsek.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję.

W reklamach, zamiast zdjęć jedzenia, postawiono na lifestylową zabawę z odbiorcą. Każdy smak reprezentuje rysunkowa postać nawiązująca do popkultury, która zamiast głowy ma wafel.

W kampanii, która potrwa do końca roku, wykorzystano telewizję, prasę, outdoor oraz internet.

Za kompletną kreację odpowiada agencja Peppermint. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Mindshare Polska, pozostałe media kupił dział marketingu Kupca.

Dołącz do dyskusji: Kupiec w najnowszej kampanii chce inspirować na co dzień (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl