SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lekcje stylu” Joanny Horodyńskiej w kampanii Dreftu (wideo)

Z udziałem Joanny Horodyńskiej trwa kampania reklamowa płynu do prania Dreft. Akcję na zlecenie Procter&Gamble przygotowały i realizują firmy Interactive Solutions, Miedacom i Twenty Four Seven PR.

Głównym elementem kampanii płynu do prania Dreft jest wideoblog „Lekcje stylu”, który na stronie dreft.pl prowadzi Joanna Horodyńska. W kolejnych odcinkach opowiada ona o przygotowanych przez siebie propozycjach stylizacji oraz przedstawia podstawowe zasady komponowania z pomocą dodatków uniwersalnego stroju na rożne okazje. Materiały są też dostępne na YouTube’owym kanale Dreftu.

 

Ponadto markę wspierają działania reklamowe oparte na wizerunku Horodyńskiej. Obejmują one telewizję, prasę, internet oraz outdoor.


Kampanię – rozpoczęta w lutym, a zaplanowaną do kwietnia – przygotowały agencja Interactive Solutions (kreacja), dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Twenty Four Seven PR (działania public relations).

Dołącz do dyskusji: „Lekcje stylu” Joanny Horodyńskiej w kampanii Dreftu (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lidka
Ja nie ma nic przeciwko takiej lekcji stylu,zwłaszcza tak naprawde,ze ja bardzo sobie cenie jej porady modowe i zawsze staram sie jakoś do nich dostosowywac.
odpowiedź
User
mati
no i bardzo dobrze,jak dziewczyna sie zna na modzie to czemu miałaby takich rad nie dawac...no wezcie
odpowiedź
User
maryśka
podobają mi się tego typu akcje. sama nie mam na tyle odwagi by się zgłosić, ale pooglądać jak najbardziej lubię :). a reklamowany płyn przypadł mi do gustu cenowo i zapachowo :)
odpowiedź