SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski

Lidl ruszył z kampanią reklamową z okazji jubileuszu 20 lat na polskim rynku. Dodatkowo sieć przygotowała specjalną promocję w aplikacji Lidl Plus.

Jubileuszowa kampania Lidl Polska „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!” będzie trwała kilka miesięcy za pośrednictwem wielu nośników m.in. specjalnego brandingu w sklepach, okolicznościowych koszulek pracowników, telewizyjnych spotów reklamowych. Utrzymany w żartobliwej konwencji spot pokazuje, jak wiele produktów z różnych kategorii zawitało do domów Polaków dzięki sieci Lidl.

Informacje o jubileuszu znajdziemy także w gazetkach produktowych, a nawet na ciężarówkach dostarczających produkty do sklepów. W ramach działań promujących 20-lecie.

Mural na 20 lat Lidla w Polsce

Lidl Polska stworzy 6 murali w 5 największych miastach Polski, a także wyemitowany zostanie dodatkowy odcinek „Kuchni Lidla” oraz podcastu „Dobry temat”, który jest prowadzony przez Karola Okrasę.

Zobacz: Lidl w nowej kampanii tłumaczy, dlaczego warto robić tu zakupy

w ramach kampanii trwać będzie również specjalna oferta promocyjna „20 niespodzianek na 20. urodziny” dla klientów sieci. Od 25 kwietnia do 17 maja br. w aplikacji Lidl Plus każdego dnia publikowane będą nowe kupony promocyjne marek dostępnych wyłącznie w sieci Lidl.

W Polsce Lidl ma blisko 800 sklepów.

Kreacją reklam Lidla zajmuje się agencja GPD.

Dołącz do dyskusji: Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jub
Ile tam podatku CIT zapłacił dostojny jubilat przez te 20 lat
0 0
odpowiedź
User
fer
Ile tam podatku CIT zapłacił dostojny jubilat przez te 20 lat

Myślę, że są istotniejsze kwestie takie jak: warunki zatrudnienia, wynagrodzenia dla pracowników, jaki % towarów pochodzi od polskich dostawców, czy przy zawieraniu kontraktów z dostawcami nie wykorzystują swojej dominującej pozycji. Dopiero później porównałbym z innymi sieciami jaki procent dochodu w Polsce stanowi zapłacony CIT. Słowem najpierw jakie są warunki ich bytu na naszym rynku a dopiero potem jakie są efekty w postaci podatku od zysku.
0 0
odpowiedź
User
Jeruopa
Wole Netto od, Lidla. Tanty Merkel i Szolza nie bede finansowac
0 0
odpowiedź