SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Logitech z nowym logo w wielu wersjach stawia na design

Produkująca sprzęt komputerowy firma Logitech ogłosiła zmianę swojej identyfikacji wizualnej obejmującą m.in. nowe logo w kilku wariantach. Ma to odzwierciedlać szersze portfolio produktów koncernu.

W nowym logo Logitechu nazwa firmy jest zapisana inaczej niż w poprzednim, z charakterystyczną pisownią litery „g”. Ponadto znak funkcjonuje w różnych wersjach kolorystycznych, a także w skróconej postaci Logi, która ma pojawić się w najbliższym czasie na wybranych produktach firmy.

Celami rebrandingu jest podkreślenie szerszej oferty produktowej Logitechu oraz większego nacisku położonego na design. - Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo - opisuje Izabela Sulima, regional marketing manager firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. - Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka - dodaje.

Przy opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej Logitech współpracował z agencją Design Studios.

Dołącz do dyskusji: Logitech z nowym logo w wielu wersjach stawia na design

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl