SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lot MIG-iem w kampanii World MasterCard

Ruszyła loteria promująca płatności kartami World MasterCard, w której można wygrać lot samolotem MIG 29. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy McCann Erickson, Universal McCann, Alpha Vision, MWorks, Hypermedia Isobar i MRM Worldwide.

Kampania kart World MasterCard zachęca ich posiadaczy do uczestnictwa w programie lojalnościowym World MasterCard Rewards. W jego ramach można zbierać punkty za płatności i wymieniać je na nagrody. Ponadto w ramach towarzyszącej programowi loterii można wygrać lot samolotem Mig 26 – wraz z pobytem w moskiewskim hotelu dla 2 osób, badaniami lekarskimi i ubezpieczeniem.



Loterię wspiera kampania reklamowa, w której m.in. stosowana jest technologia Augmented Reality mająca sugestywnie pokazać odbiorcom wyjątkowość lotu MiG-iem 29. I tak w wybranych kinach z sieci Cinema City pojawią się piramidy holograficzne z kartą MasterCard i wznoszącym się nad nią wirtualnym MiG-iem, a hostessy w strojach pilotów będą rozdawać ulotki zachęcające do udziału w akcji. W prasie – w magazynach luksusowych, opiniotwórczych i hobbystycznych – na niestandardowych formatach reklamowych znajdzie się znacznika, który wywołuje animację wirtualnego MiG-a. Podobnie oryginalne reklamy będą emitowane w internecie – w największych portalach i serwisach dopasowanych tematycznie.


Kreację kampanii przygotowały agencje McCann Erickson (ATL), MWorks (BTL), Hypermedia Isobar (internet), serwis poświęcony akcji stworzyła agencja MRM Worldwide, rozwiązaniami augmented reality i piramidą holograficzną zajęła się Alpha Vision, natomiast za planowanie, zakup mediów i koncepcję wykorzystania Augmented Reality odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Lot MIG-iem w kampanii World MasterCard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl