SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lubella zaprasza do przyrządzania makaronu "Tak, jak lubisz"

W październiku marka Lubella (Maspex) kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie "tak, jak lubisz".

W spocie reklamowym konsumenci Lubelli będą mogli przekonać się jak wiele dań można przygotować z ulubionym makaronem i różnorodnymi składnikami.  

Wokół platformy komunikacyjnej Lubelli: „TAK! jak lubisz” skupione są także pozostałe działania komunikacyjne. Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.

Na ekranach wybranych bankomatów pojawia również wideopropozycja połączenia makaronów Lubella i kilku wybranych składników, z których można przygotować jedno z trzech pysznych dań.

Lubella reklamuje przepisy na gotowe dania

Lubella jest obecna także w przestrzeniach sklepowych, gdzie pojawiły się materiały POS oraz na platformie Uwielbiam.pl. Podczas kampanii w ww. kanałach, będą promowane również przepisy na trzy konkretne dania – Lubella świderki z gulaszem, Lubella pióra ze szpinakiem, kurczakiem i śmietaną oraz Lubella spaghetti w sosie pieczarkowym dzięki którym każdy obiad nabierze niepowtarzalnego charakteru.

Za kreację odpowiada agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów Starcom.

Dołącz do dyskusji: Lubella zaprasza do przyrządzania makaronu "Tak, jak lubisz"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl