SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łukasz Brylski: z PZPN do działu marketingu Electronic Arts

Łukasz Brylski objął stanowisko brand marketing managera na region Europy Wschodniej w Electronic Arts, wydawcy gier komputerowych.

Łukasz Brylski Łukasz Brylski

Brylski będzie odpowiedzialny w Electronic Arts za przygotowywanie kampanii promocyjnych gier z portfolio amerykańskiego wydawcy.

Przez ponad dziesięć lat (2012-2022) był marketing managerem w PZPN. W swojej karierze odpowiadał też za działania sponsoringowe i brandingowe dla młodzieżowych reprezentacji Polski w piłce nożnej, m.in. podczas mistrzostw świata U20 w 2019 roku jako członek Local Organising Committee.

Electronic Arts tworzy takie gry komputerowe jak seria FIFA (dziś EA Spots FC), "Need for Speed", "The Sims", a także "Battlefield", "Dead Space". Amerykańska firma jest jedną z największych z branży gamingu na świecie.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Brylski: z PZPN do działu marketingu Electronic Arts

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl