SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Marszałek za Marcina Niewiadomskiego dyrektorem marketingu Link4

Maciej Marszałek objął funkcję dyrektora marketingu w Link4, zastępując odchodzącego z firmy Marcina Niewiadomskiego. Z kolei dyrektorem departamentu e-business i sprzedaży bezpośredniej została Marta Perwenis.

Maciej Marszałek i Marta Perwenis Maciej Marszałek i Marta Perwenis

Jako dyrektor marketingu Link4 Maciej Marszałek zachowa dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem sprzedażą i komunikacją marketingową w internecie, a ponadto będzie odpowiedzialny za marketing tradycyjny oraz sprzedaż B2B. W firmie pracuje od 2009 roku.

Wcześniej był związany m.in. z Bankiem Millennium, gdzie zajmował się komunikacją marketingową w internecie oraz tworzeniem internetowych procesów sprzedaży takich produktów jak kredyty hipoteczne, karty kredytowe, kredyty gotówkowe, konta bankowe czy depozyty

Jest absolwentem zarządzania i marketingu ze specjalizacją psychologia w zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył także program international management we francuskiej CERAM Sophia Antipolis.

Marta Perwenis jako dyrektor departamentu e-business i sprzedaży bezpośredniej w Link4 zajmie się całością działań internetowych i zakupem mediów wspierających sprzedaż direct. Poprzednio przez sześć lat pracowała w Liberty Direct, gdzie początkowo jako internet brand manager zajmowała się strategią wprowadzenia marki do sieci oraz rozwojem narzędzi i procesów sprzedaży i obsługi klienta online, a potem jako kierownik działu realizowała sprzedaż przez internet. Wcześniej w Banku Millennium tworzyła procesy pozyskiwania klientów w sieci.

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Maciej Marszałek za Marcina Niewiadomskiego dyrektorem marketingu Link4

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kolo
Maciek to super fachura. Gratulacje:)
0 0
odpowiedź
User
Do e-dyrektorów
Wszystkim życzę wielu sukcesów, ale często w firmach dyrektorami działów e-biznes zostają ludzie bez podstawowej wiedzy o e-marketingu. Nie wiedzą jak segmentować dane w GA, nie wiedzą co to BR, co to Wynik Jakości strony, wreszcie nie wiedzą jak budować LP pod kampanie. Jak to się kończy dla właścieli, niestety wiemy. A nie można przecież być dobrym dyrektorem e-busiens bez tych podstaw. Bo to nie marketing offline. Szkoda, że właściciele firm jeszcze tego nie rozumieją.
0 0
odpowiedź
User
NoNameMan
W sumie nie było kim zastąpić Marcina - wszyscy wiedza że PZU za moment zrobi mocna redukcje, także chwilowe przetasowania w szeregach linku.
0 0
odpowiedź