SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media

Magdalena Mussmann zaczęła pracę w dziale buyingu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio przez 10 lat pracowała w OMD.

Magdalena MussmannMagdalena Mussmann

W Value Media Magdalena Mussmann objęła funkcję buying intelligence directora. Będzie odpowiedzialna za optymalizację warunków zakupowych w mediach pozainterentowych oraz wsparcie Arkadiusza Stępkowskiego w zakresie internetu. Jej głównymi obowiązkami będzie kształtowanie polityki zakupowej Group One, prowadzenie negocjacji z mediami i zarządzanie budżetami mediowymi.

Magdalena Mussmann, tak samo jak Arkadiusz Stępkowski, będzie raportować do Bartosza Krzewskiego, pełniącego funkcję media buying directora.

Przez ostatnie 10 lat Magdalena Mussmann była związana z domem mediowym OMD, pełniła tam funkcję deputy buying directora. Brała udział w realizacji projektów dla takich firm i marek jak McDonald’s, Renault, Nissan, Wedel, Nivea, Unilever, Henkel , Żywiec, Heinz, Sony, Storck i Polpharma.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adi
Gratuluje Value Media transferu, a Magdzie samych sukcesów
odpowiedź
User
wupek
To romanita już z Value wylatuje? Widać poznali się na nim szybciej niż w WP
odpowiedź
User
Jarzyna
To romanita już z Value wylatuje? Widać poznali się na nim szybciej niż w WP

Dupek - Panu Stępkowskiemu to ty co najwyżej możesz buty czyścić, albo podeszwy wylizać do czysta.
odpowiedź