SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcelina Zawadzka prowadzącą show "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home

Ruszyła kampania branded content "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home, concept store'u marki Volkswagen. Na akcję składa się cykl filmów prowadzonych przez prezenterkę Marcelinę Zawadzką. Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence.

Cykl filmów promuje Volkswagen Home przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie jako koncept przyjazny klientom chcącym kupić auto. W każdym odcinku "Porozmawiajmy o samochodach" goście opowiedzą o swoich preferencjach odnośnie do wyboru auta.

Gośćmi Marceliny Zawadzkiej będą Kasia Bigos, Ula Chincz, Jakub Kuroń i Zbigniew Urbański, zaś w pierwszym odcinku, udostępnionym 30 kwietnia, wystąpił dziennikarz Mateusz Hładki.

Do realizacji odcinków wykorzystano modele Arteon, Touareg, T-Roc, Tiguan oraz Polo GTI. Ostatnią częścią wideo jest zawsze safety tip od marki dla potencjalnego klienta, naprowadzający na łatwiejszy wybór. Kolejne odcinki będą publikowane co miesiąc, na stronie Volkswagen Home.

Jednocześnie wystartowała digitalowa kampania, kierująca do miejsca, w którym można dokonać zapisu na spotkanie w Volkswagen Home, dowiedzieć się o możliwości skorzystania z jazdy próbnej oraz obejrzeć pięć filmów z gwiazdami.

Dołącz do dyskusji: Marcelina Zawadzka prowadzącą show "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tru
Gorsze barany od celebrytów zarządzają w tym postkomuszym kraiku firmami. Dlatego miliony zarabia garstka kretynek i pociotkow
0 0
odpowiedź
User
Superman
Ktoś po stronie klienta na ułańska fantazje;) przepalony budżet - bravo orly;)
0 0
odpowiedź
User
Tomek
Ktoś po stronie klienta na ułańska fantazje;) przepalony budżet - bravo orly;)


Znasz założenia kampanii, twierdząc, że przepalony? VW ma dość stabilną sytuację sprzedażową więc działaniami informacyjno-edukacyjnymi mogą nieco ocieplić wizerunek po diesel-gate...
0 0
odpowiedź