SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mariusz Gaca, Maciej Nowohoński, Jacek Kowalski powołani na kolejną kadencję

Rada Nadzorcza Orange Polska powołała wczoraj na kolejną trzyletnią kadencje Mariusza Gaca, wiceprezesa zarządu ds. rynku konsumenckiego, Macieja Nowohońskiego, członka zarządu ds. finansów oraz Jacka Kowalskiego, członka zarządu ds. zasobów ludzkich. Powołania zostały dokonane przed upływem obecnej kadencji.

Mariusz Gaca Mariusz Gaca

Zarząd Orange Polska ponownie powierzył obowiązki Mariuszowi Gacy, wiceprezesowi zarządu ds. rynku konsumenckiego, Maciejowi Nowohońskiemu, członkowi zarządu ds. finansów oraz Jackowi Kowalskiemu, członkowi zarządu ds. zasobów ludzkich. Nowe kadencje członków zarządu rozpoczną się w dniu najbliższego zwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy.

Mariusz Gaca od stycznia 2017 r. pełni funkcję wiceprezesa zarządu ds. rynku konsumenckiego, jest również przewodniczącym Komisji Etyki Orange Polska. Od listopada 2013 roku był wiceprezesem zarządu ds. rynku biznesowego. Od 2011 roku jest członkiem Koalicji Prezesi - Wolontariusze angażując się w działania wolontariackie i promując zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.

Karierę zawodową rozpoczął w Grupie Elektrim, gdzie w latach 1995-2000 współtworzył biznes plany lokalnych operatorów telekomunikacyjnych. Od 2001 roku pracował w Grupie TP (Telekomunikacja Polska), jako dyrektor pionu multimediów i był odpowiedzialny za rozwój oferty dostępu do internetu dla rynku klientów indywidualnych. W latach 2005-2009 odpowiadał za rynek biznesowy Grupy TP. Od 2009 roku pełnił funkcję dyrektora wykonawczego Grupy TP w sprzedaży i obsłudze klienta oraz prezesa zarządu PTK Centertel (operatora telefonii komórkowej Grupy TP), którą pełnił do połączenia PTK Centertel z TP.

Jest absolwentem Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego, posiada również dyplomy MBA University of Illinois at Urbana Champaign oraz AMP z INSEAD.

Jacek Kowalski na stanowisku członka zarządu ds. zasobów ludzkich w Orange Polska pracuje od 2011 roku. Wcześniej był dyrektorem wykonawczym Telekomunikacji Polskiej ds. zasobów ludzkich. Z firmą związany jest od ponad 10 lat. Swoją karierę w Grupie rozpoczynał w 2001 w PTK Centertel na stanowisku menedżera human resources dla sprzedaży i marketingu. Od 2005 r. był dyrektorem pionu zarządzania kompetencjami i rozwojem pracowników. Wcześniej dyrektor Szkoły Przedsiębiorczości i Kadr w Infor Training (Grupa Wydawnicza Infor) oraz dyrektor Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli odpowiedzialny za wdrażanie programów szkoleniowych wspierających rozwój edukacji w Polsce. Jest także członkiem Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, PTE oraz nieformalnej grupy Human Explorers.

Ukończył Wydział Historii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studia Podyplomowe Kierowania Instytucjami Samorządowymi i Organizacjami Pozarządowymi również na Uniwersytecie Warszawskim.

Maciej Nowohoński z Orange Polska związany jest od 2003 roku. W tym czasie pełnił funkcje w obszarze finansów, m.in. kontrolera Grupy Orange Polska. W latach 2010-2011 zajmował także stanowisko członka zarządu w spółce Emitel. Natomiast w latach 2011-2013 był członkiem zarządu ds. finansów w spółce PTK Centertel.
Jest absolwentem kierunku Handel Zagraniczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz szkoły biznesu Hogeschool van Arnhem en Nijmegen w Holandii.

Na koniec września ub.r. Orange Polska miał 3,99 mln klientów detalicznych telefonii stacjonarnej i 2,02 mln klientów detalicznych internetu stacjonarnego. W trzech kwartałach ub.r. firma zanotowała 8,56 mld zł wpływów i 152 mln zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Mariusz Gaca, Maciej Nowohoński, Jacek Kowalski powołani na kolejną kadencję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
Ludzi na bruk, a w radzie bez zmian. I kaska na konta leci. Oto zarządzanie "po polsku".
0 0
odpowiedź
User
Mada
Ludzi na bruk. Automatyzacja za wszelką cenę. Klient się nie liczy. A potem glupie gadanie w stylu "system nie pozwala". Trzeba nabić kabzę niektórych.
0 0
odpowiedź