SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mariusz Urbańczyk dyrektorem operacyjnym Papaya Films. Kacper Sawicki - głównym strategiem

W maju do zespołu zarządzającego domu produkcyjnego Papaya Films, obok Kacpra Sawickiego, dołączą Mariusz Urbańczyk, Iwona Mnich oraz Justyna Górniak. Bieżące obowiązki operacyjne w roli CEO przejmie Mariusz Urbańczyk. Kacper Sawicki skupi się na strategii rozwoju firmy. 

Mariusz Urbańczyk dołączył do Papaya Films w grudniu 2020 roku jako chief operating officer (COO). Wcześniej był dyrektorem zarządzającym w Hogarth North America, gdzie kierował ośmioma biurami i ponad 400 pracownikami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Jako COO w Papaya odpowiadał za rozwinięcie formuły konkursu Papaya Young Creators, komercyjnej oferty Papaya.Rocks, rozwój Papaya Roster oraz nawiązanie strategicznego partnerstwa produkcyjnego z międzynarodowymi grupami mediowymi.

Zobacz: Inspekcja pracy nie stwierdziła uchybień w Papaya Films

Kacper Sawicki skupi się na rozwoju Papaya Films

Kacper Sawicki, założyciel Papaya Films, zamierza skupić się na strategii dalszego rozwoju firmy w Polsce i na świecie.

- To drugi taki moment w historii Papaya i mojej w niej roli. Pierwszy raz miał miejsce 6 lat temu, kiedy zdecydowałem się zejść z planów zdjęciowych, by skupić się na zarządzaniu firmą. Teraz, po kolejnych latach, decyzja o rezygnacji z działania operacyjnego, pozwoli mi w pełni poświęcić się rozwojowi strategicznemu Papaya Films, która stała się największym domem produkcyjnym w regionie. Szczególną uwagę poświęcę na kwestie ekspansji produkcji reklamowej i oryginalnego content'u. Mariusz Urbańczyk, przez ostatnie półtora roku udowodnił, że bieżące zarządzanie firmą trafia w doskonałe ręce - komentuje zmiany Kacper Sawicki.

Zobacz: Pięć nowych osób w zespole produkcji Papaya Films

Pozostałe funkcje z zespole zarządzającym pełnią Iwona Mnich jako head of production oraz Justyna Górniak jako chief people & sustainability officer.

Papaya Films na rynku od 2006 roku

Studio produkcyjne Papaya Film założyli w 2006 roku Kacper Sawicki i Paweł Bondarowicz. Firma ma swoje oddziały w Wielkiej Brytanii, Portugalii i USA. Ma na koncie wiele produkcji reklamowych, teledysków, pracuje dla klientów z Polski i z zagranicy.

Papaya Films  pracuje dla takich klientów jak McDonald's Kompania Piwowarska, Kaufland, Samsung, ING Bank Śląski, Canal+, Puma, Mazda, Mohito, Adidas, AXA, 4F, Hortex, Kazar, McDonald’s i Rossman. Pracował też dla zagranicznych klientów, m.in. przy kampaniach marek Lancerto, Vodafone, Chandon, Trebor, Unilever, L'Oreal, Audi, Playstation, Deliveroo i Vanish.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W tym roku studio zainicjowało projekt Papaya Originals, w ramach którego powstaje cykl mini-serii, seriali, filmów dokumentalnych oraz content'u wertykalnego w nurcie "coming-of-age". Pierwszym realizowanym projektem jest debiut fabularny Jana Dybusa pod tytułem „Wilk".

Jest także organizatorem konkursu Papaya Young Directors, promującego młode talenty z branży produkcji filmowej.

W 2019 roku Papaya Films notowała rekordowe wyniki - osiągnięto wzrost przychodów sprzedażowych o 45,8 proc. do 111,07 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 1,98 do 11,92 mln zł. Zysk operacyjny wzrósł z 2,68 do 15,12 mln zł, zysk brutto - z 2,64 do 15,09 mln zł.

Koszty wynagrodzeń wzrosły z 4,97 do 6,12 mln zł. W ub.r. w firmie było średnio 9 pracowników etatowych, ze zdecydowaną większością twórców współpracowano w ramach umów cywilnoprawnych.

Dołącz do dyskusji: Mariusz Urbańczyk dyrektorem operacyjnym Papaya Films. Kacper Sawicki - głównym strategiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nadgnity owoc
To znaczy jedno: musieli mieć własne MacBooki. Inaczej podobno by ich nie zatrudnili w tej firmie : )
0 0
odpowiedź
User
Strategia Kacpra Sawickiego: dużo PR bez pokrycia (biuro w NY i Londynie czyli mieszkania Sawickiego, płace wszystkim pracownikom dobrze oraz podwykonawcom… hahaha, jesteśmy wybitnym studiem to znaczy jesteśmy tani dla zleceniodawców z Zachodu i na tym ta wybitność polega - hahaha oraz jeżdżę na rowerze ponieważ jestem nowoczesny i ekologiczny - czytaj odebrano mi prawo jazdy za punkty i alko wiec obrócę to w pozytyw). To taka bazarowa strategia ale widać dobrze działa. W kraju ślepców jednooki jest królem.
0 0
odpowiedź
User
Reklamiara
Innymi słowy „przekazuje pałeczkę wyzysku innej osobie”, a sam „zajmuje się w 100% konsumowaniem jego owoców”.
0 0
odpowiedź