SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mather Communications wygrała dwa przetargi Hortex Holding

Agencja Mather Communications wygrała dwa przetargi na realizację kampanii ATL oraz doradztwo strategiczne dla dwóch nowych produktów w kategorii soki i napoje wprowadzanych na polski rynek przez Hortex Holding S.A.

Do obu przetargów przystąpiły agencje: Nos BBDO, Grey Warszawa, J. Walter Thompson, Opus B, Brandstorm.

Ocena pracy Agencji przy tych dwóch kampaniach będzie decydująca w zakresie rozszerzenia jej na całe portfolio marek firmy Hortex.

Dołącz do dyskusji: Mather Communications wygrała dwa przetargi Hortex Holding

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl