SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Megapanel z czerwca: Facebook przed Interią, NK.pl przed Allegro

W czerwcu Facebooka odwiedziło ponad 500 tys. polskich użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu portal wyprzedził strony Interii. Na zasięgu zyskała też NK.pl.

Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. serwisy Google miały w Polsce 210 tys. użytkowników więcej niż w maju. Za to strony Onetu oraz Wirtualnej Polski z Orange i Allegro zanotowały nieznaczne spadki zasięgu - odpowiednio o 130 tys. i 30 tys. real users. Znacznie więcej użytkowników - ok. 270 tys. - straciły w skali miesiąca witryny Gazeta.pl, przez co spadły z czwartego na siódme miejsce.

Z drugiej strony YouTube’a odwiedziło 120 tys. polskich użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, a NK.pl - ponad 200 tys. więcej. Ten drugi portal zahamował tendencję spadkową z ostatnich miesięcy, wyprzedzając przy okazji w rankingu serwisy Allego.pl, które zanotowały 50 tys. real users więcej niż w maju.

Kolejny miesiąc z rzędu wzrósł zasięg Facebooka w Polsce - tym razem o prawie 550 tys. użytkowników. Tym samym portal wyprzedził w zestawieniu strony Interii, które straciły w skali miesiąca prawie 100 tys. real users. Różnica w zasięgu Facebooka i NK.pl wynosi już tylko 1,15 punktu proc. i nieco ponad 200 tys. real users.

         Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego
lp. nazwa użytkownicy (real users) zasięg  audyt site-centric
1 Grupa Google 17 392 685 91,98%  
2 Grupa Onet.pl 13 800 519 72,98% tak
3 Grupa WP - Orange 12 738 830 67,37% tak
4 youtube.com 11 921 554 63,05%  
5 Grupa Nk.pl 11 795 581 62,38%  
6 Grupa Allegro.pl 11 792 658 62,37% tak
7 Grupa Gazeta.pl 11 740 384 62,09% tak
8 facebook.com 11 577 886 61,23%  
9 Grupa Interia.pl 11 368 383 60,12% tak
10 Grupa O2.pl 10 158 227 53,72% tak
11 Grupa Wikipedia 8 495 123 44,93%  
12 Grupa Mozilla 5 348 972 28,29%  
13 Grupa GG Network 5 342 413 28,25% tak
14 Grupa Ringier Axel Springer 5 156 331 27,27% tak
15 Grupa Microsoft 5 107 557 27,01%  
16 Grupa Polskapresse 4 975 414 26,31% tak
17 Grupa Murator 4 813 987 25,46% tak
18 Grupa Money.pl 4 723 466 24,98% tak
19 Grupa Next Infor 4 690 977 24,81% tak
20 groupon.pl 4 396 776 23,25%  

Dołącz do dyskusji: Megapanel z czerwca: Facebook przed Interią, NK.pl przed Allegro

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
na fajny pomysł wpadliście z tym co w tym artykule,że składa się on z trzech stron.
czy zastosujecie to w artykułach z wynikami oglądalności,aby prezentować wtedy bardziej ambitne dane(np oglądalności z wszystkich odcinków jakiegoś programu,a nie tylko top)
20 12
odpowiedź