SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Melvit reklamuje Trendy Lunch w nowych smakach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.

W nowym spocie prezentowane są dwa nowe warianty Trendy Lunch: orkiszem, burakiem, papryką i czosnkiem niedźwiedzim oraz z ryżem, vermicelli, groszkiem, marchewką i bazylią.

Reklamy podkreślają, że Trendy Lunch to naturalne mieszanki kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.

Poprzednia kampania reklamująca Trendy Lunch była prowadzona na początku br.

Obecna akcja trwa od początku kwietnia, obejmuje przede wszystkim telewizję.

Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada Grupa MullenLowe. Firma pozyskała obsługę marketingową Melvitu w efekcie przeglądu ofert przeprowadzonego jesienią ub.r.

Dołącz do dyskusji: Melvit reklamuje Trendy Lunch w nowych smakach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl