SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mercedes-Benz GLC reklamowany jako wsparcie ratowników górskich (wideo)

Agencja BBDO Warszawa wspólnie ze studiem Papaya Films przygotowały nowy spot reklamowy promujący model Mercedes-Benz GLC. Pokazano w nim, jak ważną rolę to auto pełni w pracy górskich ratowników.

Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz Polska od wielu lat jest partnerem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i wspiera ratowników górskich przekazując im terenowe Mercedesy.

Bohaterem 90-sekundowego spotu jest prawdziwy górski ratownik, Michał Kucharzewski, który jednocześnie jest narratorem w tej reklamie. Opowiada o ratowaniu turystów w górach. Jego opowieść przeplatana jest zdjęciami górskich krajobrazów, pośród których co jakiś czas widać przejeżdżający Mercedes-Benz GLC.

Pod koniec spotu pojawia się informacja, że ratownicy GOPR w tym roku uratowali 1137 osób, a zaraz potem , że Mercedes wspiera ratowników górskich razem z nowym modelem GLC.

Spot obecnie dostępny jest na stronie internetowej Papaya Films, na kanale agencji BBDO Warszawa na Vimeo. W sieci zaczyna udostępniać go również Mercedes Benz Polska.

Spot nagrywano w Karkonoszach przez trzy dni, do zdjęć lotniczych wykorzystano drony. Twórcom reklamy zależało na pokazaniu z jednej strony piękna i tajemniczości polskich gór, z drugiej zaś - emocji i intymności relacji górskich ratowników.

Autorzy spotu:
Klient: Mercedes-Benz Polska
Agencja: BBDO Warszawa
Dyrektor kreatywny: Kamil Redestowicz
Zespół kreatywny: Mateusz Wójcik, Kamil Kucharczyk
Planowanie: Bartek Gomółka
Firma produkcyjna: Papaya Films
Dyrektor: Antek Nykowski
Producenci wykonawczy: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
Producent: Sebastian Jurczek
Postprodukcja: Platige Image
Produkcja audio: Efektura
Montaż: Magda Mikołajczyk
Muzyka: „Critical Countdown”/ Dimitrijević

Dołącz do dyskusji: Mercedes-Benz GLC reklamowany jako wsparcie ratowników górskich (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl