SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MetLife Amplico: Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa marki ubezpieczeniowej MetLife Amplico. Akcję przygotowały agencje z grupy Ogilvy, firma RedWorks i dom mediowy Mindshare.

Kampania marki MetLife Amplico, pod którą działają w Polsce Amplico Life, MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Amplico PTE i Amplico TFI, pokazuje autentyczne doświadczenia klientów tych firm. Przekaz podkreśla, że dzięki trosce pracowników problemy klientów są rozwiązywane, a także informuje o przypadającym w tym roku dwudziestoleciu obecności MetLife Amplico na polskim rynku. Kampania przebiega pod hasłem „Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała. Może dlatego jesteśmy jednym z największych towarzystw ubezpieczeń na życie”.

Dwa spoty wykorzystywane w akcji wyreżyserował brytyjski reżyser Simon Cheek. Oba są utrzymane w stylistyce nawiązującej do filmów dokumentalnych, co ma wzmocnić wrażenie autentyczności przedstawianych historii.



Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat 2, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Play, TV4, Discovery, At Media (Domo, Sportklub, Filmbox, Wedding TV, 13th Street, History, AXN Sci-FI, Canal+ Sport, TCM, Kuchnia TV, Canal+, AXN Crime, Zone Europa, Fox, National Geo, Kino Polska, Planete, AXN, National Geo Wild, Movies 24 , TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, Puls, TVN7, Discovery World, Discoverty Science, Discovery pl, TLC, Animal Planet, TVP Info), outdoor (115 nośników 12mx3m i 12mx4m, w 23 miastach) oraz internet.

Kampanię - której pierwszy etap zaplanowano do 17 kwietnia - przygotowały firmy Ogilvy Brand Consulting (strategia, badania), Gruppa66 Ogilvy (koordynacja, kreacja telewizyjna i outdoorowa), Ogilvy Interactive (działania w internecie, Neo@Ogilvy (planowanie mediów w internecie), RedWorks (produkcja) oraz Mindshare (planowanie mediów offline’owych).

Dołącz do dyskusji: MetLife Amplico: Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dawi64
Re: MetLife przejmuje Amplico. Nie będzie żadnych
Autor: Gość: Przestrzegam IP: *.nat.tvk.wroc.pl 03.04.11, 00:36
Dodaj do ulubionych Skasujcie
Odpowiedz
[02.04] 23:58
dawi64
Uwaga.Na takie Coś co nazywa się AMPLICO-METLIFE!!!!!!!!!Oto mój przykład odnośnie Met Life:
3 lata temu od MetLife za pośrednictwem Citi Banku kupiłem subskrypcje na platynę i złoto.W tym czasie złoto zdrożało około 50% a platyna staniała o około 15%.Zgadnijcie ile zarobiłem u MetLife? 0%.Tyle ile wpłaciłem tyle oddali.Zero komentarza.Ktoś chce u nich inwestować?Szczerze mówiąc odradzam.Uwaga!!!!!!Stopniowo co raz częściej na forach pojawiają się negatywne opinie na temat MetLife i nie dziwię się skoro mają takie sukcesy w inwestowaniu pieniędzy klientów.Mój przykład wystarczy a na interia.pl jest już więcej


(Odpowiedz cytując) (Link do tej wypowiedzi) (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18217945]
[03.04] 00:27
[03.04] 00:10
dawi64
Kto ma trochę rozumu w głowie uciekacie od amerykanów najdalej jak się da!!!!!!!!!!Naszym kosztem postanowili sobie odrobić straty.Czytając ostatnie posty o Amplico i to,że do niego dołączył MetLife niczego dobrego nie wróży.Nie wpłacajcie tam ,żadnych pieniędzy choćby wam góry obiecywano.Tak jak pisałem w poprzednim poście 3 lata temu MetLife rozprowadzał swoje pomysły przez City Bank a teraz widzę,że przez Amplico.Przez 3 lata mój zysk PRZY HOSSIE NA GIEŁDACH wyniósł 0%.Potrzebny jeszcze komentarz?
Poleć znajomemu
odpowiedź