SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Hejka buying intelligence directorem w Group One Media

Do Group One Media dołączył Michał Hejka, który objął stanowisko buying intelligence directora. W nowej roli odpowiadać będzie za rozwój oferty własnych produktów mediowych w ramach grupy.
 

Michał Hejka odpowiadając za obszar własnych produktów mediowych Group One Media (należy do niej m.in. Value Media) będzie współpracował z dostawcami mediów oraz działem Trade grupy, szukając synergii i optymalizacji działań pomiędzy dostawcami zewnętrznymi, a także kompetencjami poszczególnych spółek. 
 

Jako buying intelligence director będzie koordynował cały proces wyboru i akwizycji nowych rozwiązań oraz narzędzi własnych.

- Już dziś dostarczamy naszym klientom rozwiązania na bardzo wysokim poziomie, a naszym celem jest stworzenie najszerszej, najbardziej zaawansowanej technologicznie i mediowo oferty narzędzi własnych na rynku. Wszystko po to, aby stale zwiększać efektywność kampanii i doskonałości operacyjnej dla naszych klientów. Wierzymy, że dzięki własnym produktom mediowym możemy zagwarantować najwyższe mediowe wskaźniki, dostarczyć większą elastyczność i jeszcze korzystniejsze ceny. Na czele realizacji tych planów i oferty własnych produktów mediowych stanął Michał Hejka, który ma w tym obszarze ogromne doświadczenie i sukcesy - mówi Bartosz Krzewski, COO Group One Media.

Michał Hejka z branżą mediową związany jest ponad 20-lat. W latach 2003-2007 pracował w Omnicom Media Group, a następnie przeszedł do Grupy ZPR Media, z którą związany był 13-lat. Odpowiadał za współtworzenie i realizację strategii transformacji cyfrowej Grupy zarówno po stronie produktowej, jak i sprzedażowej oraz optymalizację procesów i synergii między spółkami grupy. Od 2009 roku jako dyrektor ds. badań i rozwoju odpowiadał za rozwój oferty produktowej sieci reklamowej. 

W 2010 roku został powołany na stanowisko prezesa zarządu jednej z pierwszych sieci afiliacyjnych w Polsce, spółki Afilo. Równolegle w IDMnet odpowiadał za wdrażanie nowych technologii z naciskiem na programmatic, a od 2017 roku w spółce Accorp za rozwój Data Management Platform i budowanie kompetencji programmatic buying. 

Od 2020 roku oprócz funkcji prezesa spółek IDMnet i Accorp zajmował także stanowisko wiceprezesa spółki Time, w której odpowiadał za rozwój analityczno-kontentowy w zakresie nowych mediów oraz rozwój nowych modeli i kanałów monetyzacji.

Dołącz do dyskusji: Michał Hejka buying intelligence directorem w Group One Media

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olo
Mocny gracz się trafił. Powodzenia
odpowiedź
User
B
Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Powodzenia!
odpowiedź
User
sk
no i dobrze, szkod by taki człowiek za długo odpoczywał, Michał-będe dzwonił :-)
odpowiedź