SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Misja Siatka” nowym programem Przeglądu Sportowego Onet

„Misja Siatka” jest nowym programem w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet (Ringier Axel Springer Polska). W każdy czwartek o godzinie 13 Edyta Kowalczyk i Łukasz Kadziewicz podsumowują najważniejsze wydarzenia siatkarskie minionego tygodnia. Rozmawiają też o tym co będzie się działo na boiskach w najbliższych dniach. Program skupia się na rozgrywkach krajowych i występach polskich drużyn.

„Duet Edyty i Łukasza pokazał swój niezwykły potencjał i energię podczas siatkarskich mistrzostw świata w Polsce, we wrześniu. Ich korespondencje zostały docenione przez widzów. Dlatego postanowiliśmy stworzyć cykliczny format z udziałem tej dwójki dziennikarzy” - mówi cytowany w komunikacie Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.

„Po sygnałach, jakie otrzymujemy od odbiorców, widzimy duże zapotrzebowanie na tego typu program, więc chcemy wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i kontynuować to, co zaczęliśmy podczas tegorocznych mistrzostw świata siatkarzy” –mówi Edyta Kowalczyk, dziennikarka Przeglądu Sportowego Onet.

„To Wy zadając pytania macie wpływ na to o czym rozmawiamy” – dodaje Łukasz Kadziewicz, dziennikarz Przeglądu Sportowego Onet.

Premierowe odcinki Misji Siatka będą emitowane w każdy czwartek o godzinie 13 w serwisie Przegląd Sportowy Onet i na kanale YouTube Przeglądu Sportowego.

Edyta Kowalczyk z Przeglądem Sportowym związana jest od 2010 roku. Pisze o siatkówce, żeglarstwie i sportach zimowych. Relacjonowała dla Przeglądu Sportowego siatkarskie mistrzostwa świata w 2014, 2018 i 2022 roku. Jest współautorką książki „Ludzie ze złota” oraz cyklu „Portrety” w Przeglądzie Sportowym.

Łukasz Kadziewicz jest dziennikarzem Przeglądu Sportowego Onet, prowadzącym program Misja Sport oraz Onet Rano i siatkarskim reprezentantem Polski oraz wicemistrzem świata z 2006 roku.

W Onecie od 2016 roku jest program „Misja Futbol”, w ub.r. wystartowała też „Misja Sport”, poza Kadziewiczem prowadzi go Aldona Marciniak.

We wrześniu, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały więcej użytkowników niż te Grupy Allegro i Grupy Wirtualna Polska. Odwiedziło je 22,05 mln internautów, którzy spędzali tam przeciętnie 2 godziny 8 minut i 52 sekundy. Sam Onet.pl miał 17,49 mln użytkowników.

Dołącz do dyskusji: „Misja Siatka” nowym programem Przeglądu Sportowego Onet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl