SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mistrz świata baristów reklamuje MK Cafe (wideo)

Pod hasłem „Polecana przez baristów” wystartowała kampania reklamowa kawy MK Cafe (produkowanej przez Strauss Cafe Poland). Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Hand Made, Effectiv Team i Alvernia Studios - jest Fritz Storm, mistrz świata baristów.

Fritz Storm w kampanii MK Cafe pokazuje, w jaki sposób przygotowywać i podawać tę kawę, żeby miała najlepszy aromat i smak. Podsumowuje to hasło „MK Cafe Premium. Polecana przez baristów”.

Przypomnijmy, że dwa lata temu w reklamie tej kawy wystąpił mistrz Polski baristów (więcej na ten temat).

Z kolei do stycznia do lipca br. cennikowy budżet reklamowy MK Cafe wyniósł 18,13 mln zł (zobacz raport o wydatkach wszystkich marek kawy i herbaty).


Obecna kampania MK Cafe jest prowadzona w telewizji (największe stacje ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne), na outdoorze (nośniki wielkoformatowe, billboardy) oraz w internecie (m.in. aktywności na Facebooku).

Kreację reklam przygotowała agencja Hand Made, produkcją spotu telewizyjnego zajęła się firma Alvernia Studios przy współpracy z niemieckim studiem Effectiv Team. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

 

Dołącz do dyskusji: Mistrz świata baristów reklamuje MK Cafe (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EmiKrk
Nie podważam w żaden sposób talentu i kunsztu baristycznego Pana Storma, ale to troszke przesada używając w reklamie tytułu mistrza świata , który zdobył ponad 10 lat temu.
0 0
odpowiedź